Niko-Petteri vai Nico-Petteri/Meea-Minea,Mea-Minea

  • Viestiketjun aloittaja Fromis
  • Ensimmäinen viesti
Fromis
Tuossapa kysymys, kumman nimen antaisin tulevalle pojalleni? C toisi mukavan tuulahduksen kansainvälisyyttä (Vaikka muuten vihaan mamuja, ne pitäisi heti miten viedä takaisin Madagascarille!). K taas olisi sitten suomalaisempi versio... Molemmat nimet hyviä, mutta Nico-Petteri taitaisi olla hieman harvinaisempi.

Mitäs mieltä... niin jos tulee tyttö, niin sitten mietitään että onko Meea-Minea vai Mea-Minea. Mitäs mieltä tästä.

Toivottavasti ei tule tyttöä, koska sitten isä ei ole iloinen.
 
Provis
Kyllä se C on parempi ja sit sanoisin kyl, et toi Mea olis niinku vähän kivempi.
Toivottavasti ei tosiaankaa tule tyttöö. Olis muuten tosi inhottavaajos isä joutuis olee aina ihan möks
 
Fromis
Miten olisi Liza-Minnea tytölle (toivottavasti ei tyttöä tule vaan saat pienen Nico-Petterin!)
Muuten hyvä mutta siitä tulee mieleen Liza Minelli ja sehän oli joku huumehörhö. No toivottavasti ei tuu tyttöö kummiskaan. Entäs jos oliskin Nicko-Petteri!!!

No heti alkaa haaveilee kaikkee kun raskaustesti näyttää positiviistä! Vielä 8 ja puol kuukautta...
 
Itse en tykkää yhtään noita nimistä joihin pitää lykätä tuo C- kirjain :D Minkä ihmeen takia suomessa pitää koittaa olla kansainvälinen, minusta ainakin kaikki Nicot, Cristianit ym tuollaiset kuulostaa jotenkin typerältä :D Joten minun valintani olisi ilman muuta Niko-Petteri, normaali suomalainen nimi :) Ja Meea-Minea on tytön nimestä parempi. En tykkää mistään kolmikirjaimisesta, Mea, Nea, Pia, Mia.... Jotenkin ne "töksähtää" omaan korvaan.. Mutta tämä on minun mielipide ja mielipiteitähän on yhtä monta kuinka monta ihmistä on :)
 
"MIES"
Nico-Petteri on tulevan työttömän ja sosiaalipummin nimi. Älkää ihmiset yrittäkö tehdä suomalaisista nimistä ulkomaalaisia jos haluatte antaa ulkmaalaisia nimiä, niin antakaa sitten oikeita esim. Jack. EI Pecca tai Annica, tulee oksennus suuhun.
 
Minusta tuo Nike-Peter kuulostaa ihan joltai ruotsalaiselta homolta, sori nyt vaan :D Noista "kansainvälisistä" nimistä vielä sen verran, että miksei ne toimi jossain kaupungissa tai rannikolla mutta ite asun maalla, vieläpä etelä-pohojanmaalla, ja täällä nuo tuommoiset "vieraammat" nimet aiheuttaa kummeksuntaa, minä mukaan lukien kauhistelen :D Ite ainakin lapsellemme nimeä valittaessa mietin hieman pidemmälle, jos täällä laittaa jonkun oikein erikoisen nimen, niin voi olla varma että koulussa kiusataan. Jos lapsen nimi on vaikka esim. tuo Nike-Peter ja muut koulussa on tyyliin jotai Juhania, Ottoja, Luukaksia.. jotka nyt ovat "muodissa", sen tietää täysin tarkkaan minkälaista lapsen elämä tulee olemaan. Näin täällä maalla, kaupungissa on asia eri kun siellä on parhaimmillaan monesta eri kulttuurista lapsia.
Tuosta oon samaa mieltä että ei pidä koettaa yhdistää suomalaista ja ulkomaalaista nimeä.
 
"ap"
[QUOTE="MIES";24852451]Nico-Petteri on tulevan työttömän ja sosiaalipummin nimi. Älkää ihmiset yrittäkö tehdä suomalaisista nimistä ulkomaalaisia jos haluatte antaa ulkmaalaisia nimiä, niin antakaa sitten oikeita esim. Jack. EI Pecca tai Annica, tulee oksennus suuhun.[/QUOTE]

Höpö höpö. Meidän pojasta tulee urheilia tai laulaja tai näytteliä tai ainakin joku julkkis. Jo nuoresta pienestä saakka kasvatamme hänet siihen suuntaan. Mies haluis et pojasta tulis formulakuski mutta ei oo kauheesti rahaa noihin karting-autoihin mutta varmaan sossu maksaa alkuun ja sit ku on hyvä ni saa sponssin.
 
VeryNice
Nike-Peter olis huikea. Suomessa sen voisi lausua ihan kuin kirjoitetaan, mutta ulkomailla hienosti Naik-Piitö. Ja varmaan Nikeltä saa sponssit oli sitten urheilija tai laulaja. Nike sponssaa kaikkii hyvii tyyppei.

tietty jos on kauheen kiva tyyppi niin vois olla Nice-Peter
 
Yök
Parasta olisi, ettet saisi lasta lainkaan jos sekä sinun että puolisosi asenteet ovat tuollaisia.

Tiedoksesi sen verran, ettei Madagascarilta liene tullut Suomeen ainoatakaan maahanmuuttajaa.

PS. Älä missään tapauksessa anna lapsellesi nimeä Mea. Sattumoisin tunnen vallan ihanan Mean ja olisi hirveän ikävää jos sinun kaltaisellasi ääliöllä oli lapsi jolla on niin kaunis nimi.
 
niko suomalaisittain
[QUOTE="MIES";24852451]Nico-Petteri on tulevan työttömän ja sosiaalipummin nimi. Älkää ihmiset yrittäkö tehdä suomalaisista nimistä ulkomaalaisia.[/QUOTE]

No, ei se nimi töitä ainakaan mulle ole tuonut vaikka olisi ihan koolla
 

Yhteistyössä