Niko hyökännyt Mariannen kimppuun BB-talossa:o

Kerro mulle heti kaikki

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
2 287
0
36
Niko hyökkäsi Mariannen kimppuun
10.10.2008 7:47

Raivokohtauksen saanut Niko heitti Mariannea viinilasilla ja oluttölkillä sanaharkan jälkeen.
Viinilasin jälkeen Niko heitti Mariannea vielä oluttölkillä.
Viinilasin jälkeen Niko heitti Mariannea vielä oluttölkillä. (SUBTV)

Onnistuneesta viikkotehtävästä ansaitut juomingit eivät sujuneet rauhallisissa merkeissä.

BB-talon asukkaat saivat lähemmäs 300 euroa rahaa, joka tuhlattiin ruokaan, kaljaan ja siideriin. Talossa olikin illalla riehakkaat bileet, joita kiihdytti vielä asukkaille tarjottu viini.

Runsaasti juonut Niko avautui Mariannelle sättien ja nimitellen.
Muut asukkaat menivät nopeasti rauhoittamaan Nikoa.
Muut asukkaat menivät nopeasti rauhoittamaan Nikoa. (SUBTV)

Kun Marianne siirtyi Nikosta kauemmaksi, kiihtyi mies lopullisesti. Niko tempaisi viinilasin päin pelästynyttä Mariannea. Sen jälkeen lensi vielä oluttölkki.

Muut asukkaat menivät nopeasti väliin ja saivat Nikon taltutettua. Sen jälkeen riehuneen asukin tie johtikin päiväkirjahuoneeseen.

Marianne ei näyttänyt vahingoittuneen, vaan oli enemmänkin säikähtäneen oloinen. Välikohtausta puitiin talossa pitkälle aamuun asti.

Nikon kohtalo on nyt vaakalaudalla, sillä Big Brother talossa ei siedetä väkivaltaa.

IL

Kerro kaverille Lisää Facebook-sivustolle Lisää Delicious-sivustolle Lisää MySpace-sivustolle

Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
Alkuperäinen kirjoittaja sais lähtee:
Katoin ton videon iltikset sivuilta.Aika törkee neiti tuo Niko.
Marianne ei oikeesti tehnyt yhtään mitään,niin toinen veti hirveet kohtaukset.

oisko linkki?

Tossa virallisessa BB-ketjussa nro 3 on linkki, sori mä en osaa linkittää.
muoks. saitkin jo linkin =)

Harmittaa kun oon töissä enkä pääse kattomaan youtube:sta tätä! |O Mutta eri keskustelupalstojen perusteella vaikuttaa aika vakavalta.. :| Saas nähdä lähteekö Niko nyt talosta!

OT: harmittaa vielä sekin että oli taas arki-iltana bileet eikä voinut seurata |O

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
no on se marianne oikeesti tosi ärsyttävä et en yhtään ihmettele et nikolla palo kiinni.. mut tapa toimia oli väärä

Mutta kun se ei oikeesti tehnyt yhtään mitään.
Kyllä siellä on muuitkin ärsyttävii,se nyt vaan niin riippuu että kuka katsoo.

Alkuperäinen kirjoittaja ei sais olla syynä:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
no on se marianne oikeesti tosi ärsyttävä et en yhtään ihmettele et nikolla palo kiinni.. mut tapa toimia oli väärä

Mutta kun se ei oikeesti tehnyt yhtään mitään.
Kyllä siellä on muuitkin ärsyttävii,se nyt vaan niin riippuu että kuka katsoo.

no sanoinki et tapa miten toimi oli väärin... onhan talossa yks sun toinen sekä suurin osa katsojista kurkkua myöten täynnä mariannen veivaamista tero-asian kanssa.

et kaipa se ärsytys purkantui humalassa.. vaikka marianne ei tehny mitään.

Voi harmi :(
Nimittäin siksi, että Nikon tuurin tuntien saa siitä rangaistuksen tai jopa lähtöpassit ja sit ei ole montaakaan syytä enää katsoa historian surkeinta BB:tä. Mariannen puolesta ei juurikaan harmita :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Nimittäin siksi, että Nikon tuurin tuntien saa siitä rangaistuksen tai jopa lähtöpassit ja sit ei ole montaakaan syytä enää katsoa historian surkeinta BB:tä. Mariannen puolesta ei juurikaan harmita :whistle:

Mitenniin surkeinta? Tällä BB:llä on parhaat katsojaluvut ikinä, onpas surkeaa!

ihan kun se olis purkanu harmitusta uusista asukkaista... kun se sano että oonks mä joku vitun huora joka on tullu tänne tänään? Ja jotain vitun lesbosta sano... Eikö toi kaisa oo aika selvä lepakko?

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:

Mitenniin surkeinta? Tällä BB:llä on parhaat katsojaluvut ikinä, onpas surkeaa!

Niin, mä en tässä edustakaan mitään yleistä otantaa mielipiteistä vaan ihan omaani. P*ska mikä p*ska, ihme angstiteinejä täynnä koko talo, suurimalla osalla vähintäänkin epävakaa persoonallisuus ja ainakin lieviä narsismin oireita. Tämä ei tietysti estä mua katsomasta joka ilta...mutta jostainhan sitä on kicksinsä saatava. :(

Tarkotatko, että vain Niko voi saada väkivaltaisesta käytöksestä talossa rangaistuksen??? Kyllä niillä kaikilla on tiedossa ettei siellä talossa hyväksytä väkivaltaa ja siitä voipi saada jopa lähtöpassit!!! Se siitä tuurista, itseaiheutettua!!!

Käsittämätöntä, että väkivalta ois hyväksyttyä siksi, että toinen ärsyttää!!!

Toi Niko vaan itkee koko ajan että saa muka turhaan rangaistuksia kun oikeasti sen juttuja katotaan kyllä aikalailla läpi sormien. Jos joku rikkoo koko ajan sääntöjä niin kyllähän siitä nyt rangaistus kuuluu saada.

Toivottavasti lentää ulos, en jaksa kuunnella sen kiljumista.

Toivottavasti ne nakkaa koko Nikon ulos! Ja Andreas vois sitten sunnuntaina lähteä.
On nimittäin alkanu ärsyttää se juorukerho. Mikä tosin on levinny koko ajan muuallekin. Talossa tuntuu olevan aika nega ilmapiiri, ja minä nään sen niin että Mantan, Miian, Nikon ja Andreaksen piiristä ja läyhäämisestä tämä kaikkii on alkanu.

Yhteistyössä