Nikkisi tarina?

Teillä on tosi mielenkiintoisia nikkejä. Olisi kiva kuulla tarinoita niiden takana. Mistä ne olette keksineet?

Mulla tuo nikki on vähän tympeä. Oli vähän nuppi tyhjä kun rekisteröidyin, ja esikoinen, joka ei vielä puhunut, sanoi pari kertaa "matma". Siitä tuo tuli. Oon meinannut moneen kertaan vaihtaa johonkin vähän kuvaavampaan, mutta toisaalta tuntuis tyhmältä ottaa "uusi identiteetti".
 
no, osa varmasti jo muistaa ( suuret luulot... ) mutta mä olen innokas Leevi and the Leavingsien fani. ja erityisesti sanoitukseltaan ovat kolahtaneet profiilissa löytyvät kappaleet, joista siis myös poimittu tämä Levoton Strutsi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
no, osa varmasti jo muistaa ( suuret luulot... ) mutta mä olen innokas Leevi and the Leavingsien fani. ja erityisesti sanoitukseltaan ovat kolahtaneet profiilissa löytyvät kappaleet, joista siis myös poimittu tämä Levoton Strutsi :D
Niin tietysti. Ei vaan auennut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Matma:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
no, osa varmasti jo muistaa ( suuret luulot... ) mutta mä olen innokas Leevi and the Leavingsien fani. ja erityisesti sanoitukseltaan ovat kolahtaneet profiilissa löytyvät kappaleet, joista siis myös poimittu tämä Levoton Strutsi :D
Niin tietysti. Ei vaan auennut...
kui?
Kun tykkään Leevistä itsekin, niin ihmetyttää, että en ole tuota osannut yhdistää, vaikka näitä joskus mietinkin..
 
Luin joskus jutun eräästä nallesta joka sai omistajaltaan, pieneltä pojalta, nimen. Nimi oli erään kuuluisan soul-laulajan nimi minkä pieni poika kuuli radiosta. Nimi oli James Brown mikä pienessä suussa vääntyi Eims Baumiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matma:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Matma:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
no, osa varmasti jo muistaa ( suuret luulot... ) mutta mä olen innokas Leevi and the Leavingsien fani. ja erityisesti sanoitukseltaan ovat kolahtaneet profiilissa löytyvät kappaleet, joista siis myös poimittu tämä Levoton Strutsi :D
Niin tietysti. Ei vaan auennut...
kui?
Kun tykkään Leevistä itsekin, niin ihmetyttää, että en ole tuota osannut yhdistää, vaikka näitä joskus mietinkin..
jaa :D en tajunnu että säkin voisit leevistä tykätä, siksi vähän ihmettelin :wave:
 
Rukoilijasirkka
Olin ennen PahaSilmä, mutta kaikki kuvitteli että olen jotenkin kauhean ilkeä ja tuijottelen muita pahalla silmällä tai että olen joku noituutta harjoittava tyyppi.

Vaihdoin sen sitten Rukoilijasirkaksi, josta tulee tietysti ilmi, että olen uskovainen. ja jos viitsii googlettaa, tulee ilmi, että olen muutakin.
No ei... en mä niin ilkee oikeesti oo.
 

Yhteistyössä