Nikeistä TAAS.. MUT hauskaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saraste

Jäsen
20.05.2006
942
0
16
Koitin jo kerran lähettää tän viestin, joskos nyt toimis? Eli jokainen miettii yhden nikin, josta tulee jotain mieleen. Ihan mitä vaan ajatuksia. Ei väliä meneekö oikein tai väärin. Mulle tulee mieleen nikistä Åboriginal mieleen jotenkin Australian alkuperäisväestö, Turku ja ruotsinkieli... Mitäs muille tulee eri nikeistä mieleen?

Saraste: Aamun ensimmäiset auringon säteet,joita saa ihastella jossain vuoren huipulla kirpeenä syksyn aamuna...

IHANA!
MUN nikki tulee kyllä satukirjasta "Mestaritontun seikkailut" jossa on satuhahmo Saraste.

Pistoja syrämmes kuuloostaa ihan siltä et olis kotoisin pohjanmaalta ja tykkäis Lauri Tähkästä....

Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Saraste: Aamun ensimmäiset auringon säteet,joita saa ihastella jossain vuoren huipulla kirpeenä syksyn aamuna...

IHANA!
MUN nikki tulee kyllä satukirjasta "Mestaritontun seikkailut" jossa on satuhahmo Saraste.

Pistoja syrämmes kuuloostaa ihan siltä et olis kotoisin pohjanmaalta ja tykkäis Lauri Tähkästä....

Miten niin...? :whistle: Osittain kyllä juu totta,mutta mulla on aina huolia kaikesta ja kaikista,siksikin pistoja syrämmes tahtoo aina olla... :|

Tarmoerkaleesta mulle tulee mieleen sellainen peräkammarin poika.

Sellainen iso kokoinen, melkein järkälemäinen ja jonka nimi on Tarmo.
Ja joka on vähän erakoitunut äitinsä peräkammariin .
Erakkojärkäle = erkale.

Ja tämä siis puhtaasti vain itse sanasta Tarmoerkale, muuten ko. nikin kirjoituksista ei tuollaista mielikuvaa synny.

Tarmoerkale liittyi oikeasti kai kvanttifysiikaan tai vastaavaan :ashamed:

Yhteistyössä