Niitä näitä-keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marita70
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marita70

Vieras
Nyt joukolla tänne kirjoittelemaan kuulumisia ja muita turhuuksia. Keskustelu saa rönsytä vapaasti :)
Minä voisin aloittaa kertomalla, kuinka tunnen oloni nyt niin vapaaksi.. Tuo mies jonka luota lähdin pari päivää sitten, soitti eilen ja kertoi, kuinka hän on niin tyytyväinen kun sai edes puhua puhelimessa sellaisen ihanan nuoren naisen kanssa.. (mies siis viisikymmentä ja juoksee parikymppisten perässä.) Lisäksi hän kertoi soitelleensa exälleen (jota hän aina tulee rakastamaan yli kaiken ja joka oli niin ihana ja nuori ja kaunis, ettei häntä tarvinnut edes pahoinpidellä)
Lisäksi hän oli käynyt "Riitan" kanssa makkaranpaistossa, mutta ei ollut saanut, sillä Riitta oli kai viimein tajunnut miehen olevan vain seksin perässä. Mies mutisi jotain, että mitä muuta sellaiselta 57:lta vanhalta akalta haluaiskaan..
Mies väitti vielä lopuksi rakastavansa minua. Juupa juu... vaikuttaa todella kaipaavan juuri minua..

Jos tuo tulisi TVstä, lupamaksut nousisivat: tuohonhan on vallan yhtehen yhdistty Kauniit ja Rohkeat, Dallas, Sinkkuelämä, BB... :) Vauhdikas mies, kyllä tuossa varmaan tosiaan tuntee itsensä imarrelluksi. Keitä nuotiolla itsellesi nokipannukahvit tikkupullan kera ja paista makkara ihan siitä riemusta, että selvisit ovesta ulos...

Yhteistyössä