Niistä normaalipainoisista laihduttajista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muumibuumi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muumibuumi

Vieras
Eilen oli ketju, jossa puhuttiin normaalipainoisista laihduttajista. Aloin sitten miettiä asiaa aluksi ihan siinä mielessä, että tykkääkö miehet tosiaan, että naiset on tosi laihoja, vai onko se vaan naisten ajatus?

Ajattelin etsiä ensin Victoria B:n ja muutaman muun tosi laihan julkkiksen kuvan ja siihen kilpailijaksi Beyoncen kuvan. Ja kysellä miehiltä, kumpi on seksikkäämpää. Laihuus vai muodot?

Mutta sitten törmäsin kuvaan, joka oikeasti järkytti..

Onko Angelina Jolie mielestänne kaunis? Seksikäs? Täydellinen?
Mitä mieltä miehenne ovat hänestä?
Kysyin eilen ukolta noita kysymyksiä ja vastaus oli joka kerta. Kyllä. Sitten näytin tämän kuvan.

http://www.handbag.com/celebrity/Celebrity-Weight-BMI-Angelina-Jolie/gallery

MIKÄ SAA KAUNIIN IHMISET TEKEMÄÄN TÄLLAISTA? Tämäkö on nyt kaunista? Ukkokin tuumas, että no ei ihme, että se Pratt lähti kävelemään. Ja minäkin saan ihan rauhassa pitää ylimääräiset kiloni. (ei sen puoleen, että olis niistä ikinä mitään negatiivista sanonut)

Mutta tulin oikeasti surulliseksi kun näin tämän kuvan.

Minusta laihuus ei todellakaan ole kaunista. Itse laihdutan saadakseni treenillä hankitut lihakset kunnolla esiin. Enkä todellakaan tee sitä miesten takia! Oma ukkoni tykkäis että olisin vähän pyöreähkö..

Ei se pyöreyskään ole ikinä kaunista. Se että mahaan, selkään tai rintsikoiden kohdalle selkään tulee makkara tai polven kohdalle pulleutta.. hyi hyi susirumaa!
Siis pienikin läskimakkara on kuin joku vamma joka pursuilee ihmisestä kuin kasvain.

:P

Mun käsitys on että miehet (joo, eivät kaikki, jotkut tykkäävät pulleammista) pitävät trimmistä/hoikasta naisesta, ei niinkään liian laihasta. Angelina on tuossa kuvassa aivan liian laiha, pää näyttää naurettavan isolta kroppaan nähden.

Minä olen normaalipainoinen laihduttaja mutta en todellakaan halua näyttää tuollaiselta.

Pikkusen jotenkin asian vierestä taas. Normaalipaino pitää sisällään aika monenmonta (joskus tarpeetontakin) kiloa. Ei ole välttämättä kyse luurangoksi laihduttamisesta, vaikka normaalipainoinen laihduttaisikin.

Jos mä vaikka painaisin 13 kiloa enemmän, niin oisin kyllä ihan tarpeettoman pullea, vaikkakin normaalipainon rajoissa. Varmasti laihduttaisin, ihan terveydenkin takia. Mulle on ihan sama, mitä joku äijä musta tykkää. Mun oma mies tykkää pienistä ja hoikista naisista.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Mun käsitys on että miehet (joo, eivät kaikki, jotkut tykkäävät pulleammista) pitävät trimmistä/hoikasta naisesta, ei niinkään liian laihasta. Angelina on tuossa kuvassa aivan liian laiha, pää näyttää naurettavan isolta kroppaan nähden.

Minä olen normaalipainoinen laihduttaja mutta en todellakaan halua näyttää tuollaiselta.

Sen verran täytyy vielä sanoa että oma mieheni ei ole koskaan ilmaissut että minun pitäisi olla jossain tietyssä painossa, ei nytkään kun olen vähän "tuhdimmassa" kunnossa ollut.
Enkä tätä painonpudotusta hänen vuokseen teekään.

Niin tästä "pää näyttää naurettavan isolta kroppaan nähden".. Niinhän myös on Bratz nukella. Näinkö siis aivopestään lapsia ylilaihaan ihanteeseen?

Alkuperäinen kirjoittaja muumibuumi:

Niin tästä "pää näyttää naurettavan isolta kroppaan nähden".. Niinhän myös on Bratz nukella. Näinkö siis aivopestään lapsia ylilaihaan ihanteeseen?

Ei hajuakaan, mutta kuulostaa vähän...vainoharhaiselta ajatella noin.

Sen verran täytyy vielä sanoa että oma mieheni ei ole koskaan ilmaissut että minun pitäisi olla jossain tietyssä painossa, ei nytkään kun olen vähän "tuhdimmassa" kunnossa ollut.
Enkä tätä painonpudotusta hänen vuokseen teekään.

Asian vierestä. Miksei painonpudotusta voisi tehdä miehensä miellyttämiseksi? Eikö hyvässä parisuhteessa miellytetä kilpaa kumppaniaan ja siksi suhde kestää koska kumpikin haluaa miellyttää toista. En ainakaan itse haluaisi olla naimisissa miehen kanssa joka alkaisi lihoa ja ei välittäisi siitä mille se musta tuntuu ja näyttää ja miten oma terveys sen kestää. Lihavuus on kuitenkin vaarallista ja silloin riskeeraa oman elämänsä. Laihuus on tosi harvoin vaarallista ja täytyy olla anoreksia että se on yhtään vaarallista.

Lihavuuden pelkkänä ulkonäköseikkana voisin silti hyväksyä kumppanillakin . Mutta lihavuus ei ikinä ole vaaratonta :)

EIEI, en nyt tarkoittanut sitä, että pitäis tehdä joku lihavat vastaan laihat. Vaan halusin puhua siitä, mikä saa TÄYDELLISEN ihmisen laihduttamaan itsensä tähän kuntoon?

Ja ennenkaikkea minkälaisen kuvan nuorille tytöille tulee tästä??

EIEI, en nyt tarkoittanut sitä, että pitäis tehdä joku lihavat vastaan laihat. Vaan halusin puhua siitä, mikä saa TÄYDELLISEN ihmisen laihduttamaan itsensä tähän kuntoon?

En tiedä, ehkä näillä anorektisen laihoilla jää laihdutus ja kontrolli päälle? Tai kontrolli on hyvä jäädäkin päälle mutta itsensä näännyttäminen on kyllä kauheaa.

onko se laihduttanut vai onko laihtunut? siis onahn sillä monta lasta, kiireinen aiaktaulu jne. että ehkäpä se ei tarkoituksella ole niin tehnyt.. lisäksi, kyllähän ihmiset lihottavat ja laihduttavat itseään rooleja varten noissa ympyröissä...

Minusta on ikävää, että täällä näin moni mamma on ottanut herneet nenäänsä, kun normaalipainoiset laihduttavat. Ei ole ensimmäinen eikä toinenkaan ketju/kirjoitus, jossa ylipainoinen nainen tulee vakuuttamaan, että miehet pitävät enemmän pullukoista kuin luukasoista. Normaalipaino on kuitenkin hyvin laaja käsite eikä se tarkoita pelkästään sellaista, jolla kylkiluut paistaa. Tällä palstalla tuskin yksikään haluaa olla alle normaalipainon.

Itse olen laihduttanut normaalipainon sisällä 10 kiloa, koska en voinut sietää omaa röllykkämahaani. Ei, se ei kerro huonosta itsetunnosta vaan siitä, että tahdoin sellaisen vartalon, josta pidän. En laihduttanut tai liho kenenkään miehen vuoksi.

No sit sä olet otsikoinut juttus aika hassusti. Se sisältää oletuksen, että normaalipainoinen laihduttaja on aina joku sairas anorektikko.

Mitä väliä sen on, mistä miehet tykkää?

Mua kiinnostaa vain se mistä mä itse tykkään. Jos mä olen tyytyväinen itseeni 45 kiloisena, niin mun mielestä kaikki on silloin ihan ok. Jos puolestani olen tyytyväinen itseeni 125 kiloisena niin sekin on ihan ok.

Ei mulla ole niin pienintäkään tarvetta olla tietyssä painossa minkään miehen takia, sillä ihan yhtälailla maa kantaa päällään niitä miehiä jotka haluavat sen 45 kiloisen, kuin sen 125 kiloisenkin naisen. Ja aika harva mies loppupeleissä uutta tyttöystäväänsä kuitenkaan vaa-alle taluttaa.

Angelina oli kyllä täydellinen mutta ehkä rankka elämä lasten kanssa laihduttaa ja joskus geenit on vaan sellaiset ettei pysy kauniina lopun ikää. Voisin itsestäni kuvitella että ilman kuntoilua hoikkana näyttäisin juuri siltä miltä Angelina näyttää noin hoikkana ja ikävää että ihmiset haukkuu sen epäterveeksi vaikka se saattaa vain olla rumuutta :/

Pitää varmaan alkaa kuntoilla 10 tuntia viikossa lihastreeniä.

Mä oikesti luulen että Angelinalla ei ole anoreksiaa mutta lihaskuntoilun puutetta senkin edestä....

Yhteistyössä