niistä hiilareista jne. kalorilaskurissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
onko paljon hiilareita jos kalorilaskurin mukaan mun täytys syödä niitä 177g?
proteiinia 76g ja rasvaa 48g?

Kulutus = 2150kcal
Vaje = -707kcal
tavoite = 1443kcal

kun alotin tuolla niin paino pomppas 74kilosta ensin 77 kiloon |O
ja nyt sitten tippunu 75,1kiloon :headwall:

mikä mättääpi?

ja noiden suositusten mukaan oon syöny,päivän ruuat koostuu salaatista,porkkanasta,kanasta,raejuustosta.
leipää en juuri syö,ja ruuanki kanssa pienesti riisiä. :ashamed:

ja 3viikoa oon tuolla nyt ollu

en treenaa..joka päivä ihan vaan arkiliikuntaa ja kävelylenkkiä iltasin,rattailla tai ilman.ei sen kummempaa.
ootko ite käyttäny tuota laskuria koskaan?mitenhän sen kulutuksen vois pienentää?

Lasket hiilarimäärää ja nostat rasvan ja proteiinien määrää. Niin yksinkertaista. (Huomaa, että jos syöt ruokapyramidin mukaan, syöt automaattisesti liikaa hiilareita)

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
pitäsköhän mun kokeilla tuota karppausta..voihan sen sitten muutaa jos ei tunnu tepsivän :whistle:

Mutta älä mene peppu edellä puuhun vaan oikeasti tutustu asiaan ensin. Ja tämä palsta on väärä siihen tutustumiseen. Ihan oikeasti sun on selattava karppaus.info-sivustoa alkuun, mutta siellä on selkeä ja helppotajuinen aloittelijan opas. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
pitäsköhän mun kokeilla tuota karppausta..voihan sen sitten muutaa jos ei tunnu tepsivän :whistle:

Mutta älä mene peppu edellä puuhun vaan oikeasti tutustu asiaan ensin. Ja tämä palsta on väärä siihen tutustumiseen. Ihan oikeasti sun on selattava karppaus.info-sivustoa alkuun, mutta siellä on selkeä ja helppotajuinen aloittelijan opas. ;)

joskus oon sitä vilkassu,pitääkin tutustua lähemmin nyt kun oon saanu tän laihiksen ns. alkuun

Yhteistyössä