ihan samaa ajattelin tosta runosta" Ihanko ap itse keksit ton.Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Toi "runo" on ihan kauhea mutta onnea kovasti koko perheelle!
netistä mä sen löysin. Ja mun mielestä sä saat olla ihan mitä mieltä vaan tuosta runosta. Mulle se on yks ja sama. Jos haluat haukkua tuota runoa niin voit tehdä sen runon keksijälle, mä en niitä haukkuja kaipaa.Alkuperäinen kirjoittaja iiiiiik:ihan samaa ajattelin tosta runosta" Ihanko ap itse keksit ton.Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Toi "runo" on ihan kauhea mutta onnea kovasti koko perheelle!
onnea nyt kuitenkin...
lähdeviitekin olisi hyvä tällaisissa tapauksissa kun lainaa jonkun muun tekstiä.Alkuperäinen kirjoittaja lillein:netistä mä sen löysin. Ja mun mielestä sä saat olla ihan mitä mieltä vaan tuosta runosta. Mulle se on yks ja sama. Jos haluat haukkua tuota runoa niin voit tehdä sen runon keksijälle, mä en niitä haukkuja kaipaa.Alkuperäinen kirjoittaja iiiiiik:ihan samaa ajattelin tosta runosta" Ihanko ap itse keksit ton.Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Toi "runo" on ihan kauhea mutta onnea kovasti koko perheelle!
onnea nyt kuitenkin...
mulle on ihan sama, löytääkö se tätä ruoa vai ei. Kunhan sanoin että voi lähettää terveiset runon tekijälle.Alkuperäinen kirjoittaja joku:lähdeviitekin olisi hyvä tällaisissa tapauksissa kun lainaa jonkun muun tekstiä.Alkuperäinen kirjoittaja lillein:netistä mä sen löysin. Ja mun mielestä sä saat olla ihan mitä mieltä vaan tuosta runosta. Mulle se on yks ja sama. Jos haluat haukkua tuota runoa niin voit tehdä sen runon keksijälle, mä en niitä haukkuja kaipaa.Alkuperäinen kirjoittaja iiiiiik:ihan samaa ajattelin tosta runosta" Ihanko ap itse keksit ton.Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Toi "runo" on ihan kauhea mutta onnea kovasti koko perheelle!
onnea nyt kuitenkin...
Sama mulla kävi tuossa pari viikkoa sitten.. :/ Mutta itseasiaan ONNITTELUT! :flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja lillein:ei minkään näköistä lääkettä keritty antamaan :/Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:onnea :flower:
ehditkö saamaan kipulääkettä?