Niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanhempi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vanhempi

Vieras
Niinhän se on, että nimimerkin taakse on helppo kätkeytyä.
Kuinka moni tänne kirjoittava ""pettää"" puolisoaan/kaveriaan.
Veikkaan sen olevan varsin yleistä.
On povekasta, yx povekasta ja mitä kaikkea, mielikuvitus vaan rajana.
Olen yksin eläjä joten jos tänne olen kirjoittanut, en loukkaa ketään.
Olen lyhyen ""vierailuni"" aikana menettänyt hiukan uskoa naisiin.
Todellisessa suhteessa, tämänlainen käytös johtaa lopulliseen eroon-mielestäni henkinen pettäminen on pahempaa, kuin hetken ""luiskahdus""

Eikö sulle ole väliä: Petätkö tai et sua petetään!
Se et on valmis pettämään täällä, tai muissa vastaavissa, tarkoittanee et oikeassa elämässä kykenee samaan!

...sillä vähän väliä, mua petetään koko ajan.
Ei se ihan noin mene, treffasin täällä vastavihityn miehen, ja vain täällä ""petettiin"", ei oikeassa elämässä.

Hei ""nuorempi""
Ei mun jauhot aina aivan puhtaita ole olleet, mutta niistä ajoista on aikaa. Toista täytyy kunnioittaa, rakastaa, auttaa vaikeuksisa ja suhteeseen täytyy pystyä luottamaan. Puuttuu jotain oleelista jos ""joutuu"" tänne tulemaan ja hakemaan jännitystä elämään

Vai jännitystä elämään täältä saa.. Vähään jännitykseen sinäkin tyydyt.. Eiköhän tämä paremminkin ole jotain ajankulua.. Jännitystä tästä ei kyllä saa hakemallakaan.. Vaikka varattu olisikin..

Aivan! Yksin ollessa hyvää ajanvietettä.. Ehkäpä sitten, jos täällä joutuisin aikaani viettämään kumppanin läsnäollessa, miettisin missä vika! Ei onneksi tarvetta sellaiseen käytökseen.. :)

""Toista täytyy kunnioittaa, rakastaa, auttaa vaikeuksisa ja suhteeseen täytyy pystyä luottamaan.""

Just, suhde kuin suhde - vakisuhde, salasuhde - tuon kirjoittamasi kun kaikki oppisivat.

pois täältä kitisevät tosikot! Herramun jee, varattu immeinen on käynyt ihan soneralasan erotiikka keskustelussa. Nyt se on muuttunut ihan seksimaanikoksi, raiskaajaksi ja pedfiiliksi kertalaukauksesta. Hei haloo! Täähän on ihan kevyttä evästä. Käsittääkseni netin kautta pääsee huomattavasti ""rankemmille"" seksisivuille kuin tämä.

Yhteistyössä