Niin vaikeaa löytää hyvää nimeä.. AUTTAKAA!

Onko näistä mikään kenenkään mielestä sopiva? Oona, Noona, Tytti, Elsi, Vanessa, Nessa, Tessa, Juuli, Lotta, Iina, Veera?

Itse tänään (eli saattaa vaihdella ennen lapsen syntymään hyvinkin paljon) oon ollut kallistunut tuonne Elsin ja Tytin suuntaan. Juulin keksin vasta, aika kiva sekin. Nessa on ehkä vähän outo, Vanessa perinteisempi, mutta ehkä liian hienosteleva verrattuna Nelliin. Mutta kutsuttais tietty Nessaks :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alina:
Ninni, Neea, Elli, Niia

Nelli ja Elli.. miksi niin monet ehdottaa tätä? eikö teistä ole liian toistensa kaltaiset?
Neeasta en tykkää lainkaan. Ninni on kaverin lapsen nimi. Niia liian omituinen.

Ja anteeks jos oon liian tyrmäävä teidän nimiehdotuksille, mutta tää on niin vaikeeta :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Alina:
Ninni, Neea, Elli, Niia

Nelli ja Elli.. miksi niin monet ehdottaa tätä? eikö teistä ole liian toistensa kaltaiset?
Neeasta en tykkää lainkaan. Ninni on kaverin lapsen nimi. Niia liian omituinen.

Ja anteeks jos oon liian tyrmäävä teidän nimiehdotuksille, mutta tää on niin vaikeeta :ashamed:

Pakkoko se on mitenkään natsata siskon nimeen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Alina:
Ninni, Neea, Elli, Niia

Nelli ja Elli.. miksi niin monet ehdottaa tätä? eikö teistä ole liian toistensa kaltaiset?
Neeasta en tykkää lainkaan. Ninni on kaverin lapsen nimi. Niia liian omituinen.

Ja anteeks jos oon liian tyrmäävä teidän nimiehdotuksille, mutta tää on niin vaikeeta :ashamed:

Pakkoko se on mitenkään natsata siskon nimeen?

Ei periaatteessa olekaan, kuhan nyt ei ihan siltä kuulosta et eri perheistä olis.
 
Musta Elsi on ihana ja Juuli. Itse olen tosissani miettinyt Juuli nimeä, jos meidän kakkonen on tyttö. Mutta Nelli ja Elsi olisivat söpöt siskosten nimet.
 
Tytti ois kyllä kiva, mutta en tiedä miten mahtaa tuo isä siihen suhtautua. Tosin ei halua muutenkaan ilmeisesti lapsensa elämään osallistua, mutta kai silläkin jokin mielipide nimestä on ja luulen, et Tyttiä ei kelpuuta.

Itsekään en ole tykännyt siitä, kun vasta aloin tykkäämään. Perinteinen nimi, joka ei vissiin koskaan tule muotiin :)
 

Yhteistyössä