Onko näistä mikään kenenkään mielestä sopiva? Oona, Noona, Tytti, Elsi, Vanessa, Nessa, Tessa, Juuli, Lotta, Iina, Veera?
Itse tänään (eli saattaa vaihdella ennen lapsen syntymään hyvinkin paljon) oon ollut kallistunut tuonne Elsin ja Tytin suuntaan. Juulin keksin vasta, aika kiva sekin. Nessa on ehkä vähän outo, Vanessa perinteisempi, mutta ehkä liian hienosteleva verrattuna Nelliin. Mutta kutsuttais tietty Nessaks
Itse tänään (eli saattaa vaihdella ennen lapsen syntymään hyvinkin paljon) oon ollut kallistunut tuonne Elsin ja Tytin suuntaan. Juulin keksin vasta, aika kiva sekin. Nessa on ehkä vähän outo, Vanessa perinteisempi, mutta ehkä liian hienosteleva verrattuna Nelliin. Mutta kutsuttais tietty Nessaks