M
Martsuli
Vieras
Miksi ei ne nyt tällä kertaa oo auki??? Piti mennä ostoksille ja ostaa lapselle vaatteita mut anoppi sano et kaupat on kiinni |O
Sanokaa että se huijas mua!!
Sanokaa että se huijas mua!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:Ei ole auki, helluntai.
Käy jossain pikku-Siwassa tai ABC:llä?
Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli::headwall: Ihme pyhiä.. Mulla ei ollu taaskaan mitään hajua koko pyhästä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:Ei ole auki, helluntai.
Ei aapeeseellä oo vaatteita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:Ei ole auki, helluntai.
Hups. Eikä Siwassakaan..
Miten ihmiset ei oikeesti tiedä näitä pyhiä? Aina joku on monttu auki ihmettelemässä.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:No hitto joku helluntai, onpa tosi tärkeä juhlapäivä :headwall: En mä tiedä miksi se edes on...
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:Ei ole auki, helluntai.
Hups. Eikä Siwassakaan..
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:Ei ole auki, helluntai.
Hups. Eikä Siwassakaan..
Miten ihmiset ei oikeesti tiedä näitä pyhiä? Aina joku on monttu auki ihmettelemässä.
No hitto joku helluntai, onpa tosi tärkeä juhlapäivä :headwall: En mä tiedä miksi se edes on...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://siwa.lahikauppa.fi/fi/kaupat/
Jotkut siwat on auki.Ja jotkut pikku k-kaupatkin voi olla.Siis tyyliin 100 neliön kokoiset tms.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://siwa.lahikauppa.fi/fi/kaupat/
Jotkut siwat on auki.Ja jotkut pikku k-kaupatkin voi olla.Siis tyyliin 100 neliön kokoiset tms.
:attn:
Tuolla kauppahakukin.
:attn:
Alkuperäinen kirjoittaja meilläpä on:tervetuloa TornioonTäällä on kauppakeskus ja isot marketit auki
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja meilläpä on:tervetuloa TornioonTäällä on kauppakeskus ja isot marketit auki
![]()
No mites se on mahdollista![]()