niin,possunuhasta vielä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nakunamatata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nakunamatata

Jäsen
01.09.2009
106
0
16
siis mietittiin kovasti mitä tehdään,otetaanko perusterveille lapsillemme rokote vai ei..rokotukset olisi olleet joulukuun alussa ja päätettiin et ei oteta.
nyt on kuitenkin tullut paljon vakavia tapauksia ja kuolemia ja kunta aikaisti rokotusohjelman ja lapset sais rokotteen jo ens viikon alussa jos haluasimme.
kamalaa tämä pähkäily ottaako vai eikö ottaa!! |O
kaikkialla on tietoa vain jyrkästi puolesta taivastaan,mitä tässä vois ajatella ja toimia!?! :ashamed:
väkisin tulee niiiin levoton olo..
mikä siinä taudissa tappaa?sitä ei tiedetä ja kuolema tuntuu tulevan nopeasti ja eikä siinä tunnu mikään auttavan..
miksi se sitten toisille tulee vaan lievänä?
mitkä taas ovat rokotuksen riskit ja suojaako se kuitenkaan..?
argh!pää hajoo ja huolettaa!! |O

stressiä pähkäillä näitä!!! Voi kun tietäisikin mikä ois paras vaihtoehto. Mä itse epäröin rokotteen ottamisessa lapsille, MUTTA mun mies on rokotetta vastaan ja sen päätä ei käännetä! Eikä juurikaan stressaa tätä koko tautia, mut ite oon ku persiilleen ammuttu karhu tän asian takia. En halua et mun lapsille sattuu mitään, mutta en kyllä aivan luota tuohon rokotteeseenkaan. Pattitilanne!

KAIKKI kuolleet paitsi se yksi 8v tyttö on olleen vakavasti sairaita ja ois kuolleet mihin tahansa flunssaan. 8v ei saanut tarpeeksi nopeasti hoitoa ja esim meidän tuttavapiirissä yksi 5v kuoli kaksi talvea sitten keuhkokuumeeseen joka tuli nopeasti tavallisen flunssan jälkeen.
Kyllä näitä kuolemia on joka vuos niistä ei vaan ennen ole uutisoitu. Ja tämä possuflunssa ei varmasti ole sen kummempi, ehkä kurja tauti joo, mutta kurjempaa on se että rokotuksen pitkäaikasesta sivuoireista ei tiedetä mitään. Ja yhtiö joka rokotteen tuotti on ennenkin tehnyt moraalittomia mm testauttamalla lääkkeitä afrikassa ihmisillä joilla ei ollut siihen mitään sanottavaa.