Niin pipiä ettei tiä miten otsikois

  • Viestiketjun aloittaja arpiverkko
  • Ensimmäinen viesti
arpiverkko
parikymppinen neidonressu huutelis.. enkä oikeen tiedä mitä huutelen.. apuja? neuvoja? kohtalotovereita? tietoja mistä moinen johtuu? mitä vaan aiheesta viiltelyn ja rakkauden sekoittaminen keskenään.

mitenkä on, arvoisat kanssakulkijat, olenko ainukainen planeetalla maa joka näkee (omissa!) arvissa, viiltelyssä ja satuttamisessa yleensäkin jotakin ....... kaunista? seksikästä? viatonta? puhdasta? lohduttavaa? entie. en edes tiedä millä sanalla kuvailisin tätä kaikkea tuntemaani. tietenkään muita en halua satuttaa, en ihmisiä en eläimiä, enkä koskaan ole satuttanutkaan. olen hyvin ajattelevainen ja ylituntevainen, liiankin kiltti ihmisenrepale. näistä ominaisuuksista kärsin usein itse muiden ihmisten suunnilta.

edes ukolleni en koskaan ole kertonut mistä oikeasti ehkä kiihotun enkä loppupeleissä haluaisikaan, ainakaan rakkaan ihmiseni kanssa, mitään väkivalta seksiä.
siksi sanoin "ehkä kiihotun" koska jos joku ei jo hogannu, en tiedä en ole kokeillut koskaan. esimerkiksi viiltävä rakkaus on mun mielestä herkkis ja kaunis kappale. kuuntelin kovasti nuorena. lieneekö se vaikutttanut pysyvästi jotenkin seksuaalisuuteeni?

mä jään sun käsivarsilles lepään/ ku oon saanu ne eka arville vetää/
en tarvitse ketään, vaan kuunnella tahtosi/
ja sitte kauniimmaksi runnella kasvosi/
suudella taas voisin, veitsellä hyväillä/
ja niin mun sydän on sun rinnassasi syvällä/
ja sit ku sua alan hakkaa uudestaan/
muista että teen sen sulle rakkaudesta/

en tiedä.-. mitähän vttua tämä kaik merkitsee? muutaku provoja. varmasti tulee keräileen paljon provoja mutta ei voi mittään. voi kumpa omakin viesti ois pelkkä provo vaan ei ole.. kiitoksia kaikille jotka viitsivät ottaa jotakin muuta kantaa kuin pelkkää kauhistelua tai huvittuneisuutta.
 

Yhteistyössä