Silloin torstaina 24.5 meille
Täällä silloin keskiviikkona vähän jänskäilin sitä seuraavaa päivää, mutta kaikki meni hyvin! En tiedä kumpi oli "pahempi/parempi" kokemus esikoisen alatiesynnytys vai tää suunniteltu sektio, noh mutta toivuin ainakin paremmin tästä!
Niin neidin mitatkin olivat huikeat 3100g ja 48,5cm, Puolitoista kiloa pienempi ja 4cm lyhyempi kuin isosiskonsa
Nii ja lonkista "jäätiin kiinni" kuten tuossa jo tein avauksen siitä, perätilan takia neidillä on lonkkaluksaatio ja tässä sitä opetellaan arkea nelihenkisenä perheenä ja käsittelemään ja elämään sen lastan kanssa jonka laittoivat likalle...
<br><br>
Niin neidin mitatkin olivat huikeat 3100g ja 48,5cm, Puolitoista kiloa pienempi ja 4cm lyhyempi kuin isosiskonsa
Nii ja lonkista "jäätiin kiinni" kuten tuossa jo tein avauksen siitä, perätilan takia neidillä on lonkkaluksaatio ja tässä sitä opetellaan arkea nelihenkisenä perheenä ja käsittelemään ja elämään sen lastan kanssa jonka laittoivat likalle...
<br><br>