Niin, pikkuinen tyttö se tuli!

17.07.2005
181
0
16
Silloin torstaina 24.5 meille :D Täällä silloin keskiviikkona vähän jänskäilin sitä seuraavaa päivää, mutta kaikki meni hyvin! En tiedä kumpi oli "pahempi/parempi" kokemus esikoisen alatiesynnytys vai tää suunniteltu sektio, noh mutta toivuin ainakin paremmin tästä!

Niin neidin mitatkin olivat huikeat 3100g ja 48,5cm, Puolitoista kiloa pienempi ja 4cm lyhyempi kuin isosiskonsa :whistle:

Nii ja lonkista "jäätiin kiinni" kuten tuossa jo tein avauksen siitä, perätilan takia neidillä on lonkkaluksaatio ja tässä sitä opetellaan arkea nelihenkisenä perheenä ja käsittelemään ja elämään sen lastan kanssa jonka laittoivat likalle...

<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:31 Habatsu kirjoitti:
Onnea! Onpa ollu huima kokoero? Mistähän johtuu? :whistle:

jaa-a se oiskin kiva tietää, sanoivat et kuitenki nti on ihanb hyvän kokoinen, et jos ois ollu joku 2,5kilonen tms. siis että AIVAN PIENI niin sit ois voinnu aatella jotaki et istukan vajaatoimintaa tms. sanoivat myös et voi vaan olla et tää vauva sai mun "geenit" tms et ku ite oon ollu 3kg syntyessäni ja ukko taas sitä 4 luokkaa...noh, mut terve tyttö silti, paitti nuo lonkat, mut kyllähän ne siitä korjaantuu..
 
:flower: Onnea prinsessasta :flower:

On pieniä sormia kymmenen
ja varpaita kynsineen.
On nenäkin pieni ja pehmoinen,
sekä suu silmät pienoisen.
Oli päivä tuo harmaa sateinen,
synnyit sä maailmaan.
Iloks, auringoks muutit sä silloin sen,
pieni tyttö suloinen.

 

Yhteistyössä