Niin paha olla....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksin

Vieras
Olen raskaana, masentunut, kaksi lasta ennestään...

Miehen mieestä olen ällöttävä ja lihava... Ei suukota ei hali ei mitään....

Mä vaan itken omaa pahaa oloani...

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Laitat itses kauniiksi. unohat sen sohvaperunaukkos. Suukotat ja halaat muksujas. sitten lähette ulkoileen. Tai sitten soitat jollekkin kaverille ja pyydät vaikka johonki kahvilaan kahville. :hug:

Niimpä niin kun se vaan olsikin noin helppoa... Mä olen ruam, silvät turvoksissa itkusta... Suihkussakin oon ties koska viimeks käyny... ei oo kaveria jonka kanssa... Liikkumaan en pysty lähtee, eii kiinnsota....

Alkuperäinen kirjoittaja Yksin:
Laitat itses kauniiksi. unohat sen sohvaperunaukkos. Suukotat ja halaat muksujas. sitten lähette ulkoileen. Tai sitten soitat jollekkin kaverille ja pyydät vaikka johonki kahvilaan kahville. :hug:

Niimpä niin kun se vaan olsikin noin helppoa... Mä olen ruam, silvät turvoksissa itkusta... Suihkussakin oon ties koska viimeks käyny... ei oo kaveria jonka kanssa... Liikkumaan en pysty lähtee, eii kiinnsota....

Aloita nyt sillä suihkulla. Kylmä vesi lievittää silmien turvotustakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Vain sinä itse voit vaikuttaa omaan ulkonäköösi ja mieleesi, jos oikeesti masentunut, puhu siitä vaikka neuvolassa.

Juu kuuleooon pyhunu ja käyn psykoterapiassa....

Tänään vaan on taas niin pirun huono päivä.....

Vain sinä itse voit vaikuttaa omaan ulkonäköösi ja mieleesi, jos oikeesti masentunut, puhu siitä vaikka neuvolassa.

Okei, hyvä että olet apua hakenut. Aloita nyt oikeesti sillä suihkulla, piristyt kummasti ja sit lähet lasten kanssa ulos. Kyllä se siitä :hug:

Ukko lähtee lasten kanssa pois... Mut vaan jätetään kotiin, häpee varmaan jo mua niin plajon... Mä en oikeeti jaksa.. Miksi mun pitäis...? Olen ruma, haiseva vastenmilinen olento, joka ei mitään muuta tee kuin makaa ja itkee päivästä toiseen.....

Ukko lähtee lasten kanssa pois... Mut vaan jätetään kotiin, häpee varmaan jo mua niin plajon... Mä en oikeeti jaksa.. Miksi mun pitäis...? Olen ruma, haiseva vastenmilinen olento, joka ei mitään muuta tee kuin makaa ja itkee päivästä toiseen.....

Oletko jutellut miehes kans. Vaan päätteletkö vain, että se ajattelee noin?

No tossa tokas, sä et varmaan oo mukaan tulossa ku oot taas ton näköinen....
Eilen totes ku oltiin sen veljen luona syömässä, että ku sä oot noin lihava....

En nyt tarkoita mitään pahaa, hyvää vain...
Mutta miksi käännät kaiken ukkosi sanoman itseäsi vastaan? Pelaat äijäsi pussiin kun vaan kärvistelet ja kestät tollaset huomauttelut. Miksi et ottaisi itseäsi niskasta ja päättäisi että "minäpä näytän tuolle ruhjakkeelle että voin olla kaunis ja hehkeä painostani huolimatta ja minä pystyn tekemään asioita ilman tuon ukon naljailuja"

Olen raskaana, masentunut, kaksi lasta ennestään...

Miehen mieestä olen ällöttävä ja lihava... Ei suukota ei hali ei mitään....

Mä vaan itken omaa pahaa oloani...

Pani kuitenkin paksuksi ja annoit sen tapahtua? Turha enää itkeä kun jo oot paksuna!

Johan sä haiset paskalle kun et peseydy, eipä ihme jos mies haukkuu, kuinka kehtaa panna?

En mä enää jaksa näyttää sille mitään... Jäin saikulle ja siinä samassa jäivät kyllä jakkupuvut ja meikit kaappiin... En vaan jaksa....

Ukko ja lapset n poissa... Mäkin voin lähteä... POis...

Että hyvää pääsiäistä vaan, ahistaa jo lukeekin tuollasesta elämästä.

no tuota ukkos kuulostaa kyllä inhottavalta!! minä en tuollaiseen koskis tikullakaan. siis sehän on hyvä että saat rauhassa kasailla itseäs kun otti lapset mukaansa. mutta jumankauta ei raskaana olevaa rakastaan haukuta lihavaksi tai läskiksi!! tai muutenkaan! ihan käsittämätöntä mieheltä tommonen!!! en minäkään ole tässä välillä jaksanut käydä suihkussa 4vrk kun oon ollut ihan poikki päivän päätteeksi ja mies ei hauku yhtään,halii ja suukottaa. ihme ukko sulla.

Yhteistyössä