Niin oliko siis ne pildekarvat aina just samanväriset kuin tukka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuis tää ny oli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuis tää ny oli

Vieras
Että näkiskö niistä nyt oikean värin pidempänä. Mulla on karvat tukkaa pidemmät, ja jos se oma väri nyt on noin tumman harmaa tosiaan niin taidan suosiolla värjätä edelleen...

olen luonnostaan maantieharmaahiuksinen, ja pillukarvat ovat punertavan ruskeat. punapigmenttiä siis hiuksissakin, ainakin punainen hiusväri jämähtää hiuksiini hyvin.

[QUOTE="Vieras";28969279]Harvalla suomalaisella on ihan mustaa pillukarvoitusta. Varmaan useammat olis sheivaamattakin jos olis nätti ja oikeesti musta kolmio.[/QUOTE]
no harvalla kyllä on sitä mustaa tukkaakaan...

[QUOTE="Vieras";28969279]Harvalla suomalaisella on ihan mustaa pillukarvoitusta. Varmaan useammat olis sheivaamattakin jos olis nätti ja oikeesti musta kolmio.[/QUOTE]

Kyllä mulla on mustat karvat, ja tukka tumman ruskeat. Ja ihan suomalainen olen.

Minulla löytyy yläpäästä piikkisuora ohut maantienhamaa, ja alapääsä myöskin melkein suora (karvat jopa 4cm), harva ja tummahko sotkupesäke. Voin sanoa, että kyllä on ruma karvoitus mulle suotu :)

Hiukset on ihan vaaleat, kulmakarvat samaten. Siis värjäämättä.

Mutta alakerta on tumma, en kyllä oo niin tarkkaan kattonut että onko mustaa vai tummanruskeaa, mutta tumma karvoitus on.

Mulla on kulmakarvat, ripset, kainalokarvat ja alhaalta mustat, paksut ja tuuheat, ihokarvat ovat ruskeita (paitsi kesällä haalistuvat vaaleiksi) ja hiukset punertavan ruskeat. Ihmettelen, mistä musta väri on minulle tullut, kun lapsuudesta muistan, että äidillä oli melkein punaiset ja isällä taas harmaanruskeat :D

Mulla on kyllä samanväriset, eli tummanruskeat. Muistan joskus peruskoulusta, että kaverillani, joka oli täysin blondi (ja on edelleen) oli täysin mustat alapääkarvat. Eikä olleet mitkät harvat.

Mulla on ihan mustat pillukarvat, myös ripset ja kulmakarvat on tosi tummat. Hiukset on kuitenkin luonnostaan ihan vaaleat, melkein valkoiset. :D

Kerran mulla oli seksisuhde yhden äijän kans kenellä oli vähän sellanen punertavanrusehtava tukka, meinasin purskahtaa nauruun kun näin sen alapään: ihan kirkkaan oranssit karvat. :D