Niin miten se menikään? Lämmönnoususta alkuraskaudessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HUih :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HUih :)

Vieras
Viikolla 10 alko siis viime kuukautiset ja pari viikkoa siitä tunsin selvästi ovulaation. Miehen kanssa rakasteltiin pari päivää enne ovul. eli mahdollisuudet raskauteen on. Jo ainakin viikon ajan on paleltanu ja tullu kylmiä väreitä jatkuvasti, lämmöt ollu mitattaessa 37. normaalilämpö mulla perus 36,5. Tee himottaa ihan hulluna ja sitä onki tullu juotua paljo kahvin sijasta.

Niin ja kysymykseni olis siis se, että voiko oikeasti ovulaation jälkeen nousta noin paljon lämpö vaikkei olisikaan raskaana? Kun eikös siitä ole ollut nyt keskusteluja, että lämmöt nousee ennen seuraavia menkkoja ihan normaalistikin? Vaikka ei siis olisikaan raskaana.
Itse en ainakaan ole tämmöistä asiaa koskaan huomannut kiertojen aikana..

Jänskättää :) ei mitenkään yrittämällä yritetä, vaan ajatuksena on ollut, että tulee sitten kun tulee :) viime raskaudessa tosin pahoinvointi alkoi ennen kuin testi edes näytti plussaa..

Itse kesällä ihmettelin kun lämpö nousi yhtäkkiä 38. Sain pari päivää saikkua töistä. Kuume kumminkin kesti vaan puoli päivää ja aiheutti mulle ihmetystä, kun mitään flunssan merkkejä ei ollut ja ei mulla juuri koskaan aikuisiällä ole kuumetta ollut.

Myöhemmin sitten yhdistin sen raskauteen.

Yhteistyössä