Niin kummallinen olo!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sydäri?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sydäri?

Vieras
Leposyke 116/min ja rintaa pistää, vasenta olkapäätä kipuilee, naamaa pistelee, kylmä ja kylmän hikinen olo, pää tuntuu raskaalta, maha kipeä,oksettaa, henkeä ahdistaa ja pelottaa :(

Ei paniikkihäiriötä, tiheälyöntisyys todettu joskus.

Kaverilla oli nuo oireet ja viivytteli lanssin soittamisen kanssa siihen pisteeseen että oli parista minuutista kiinni, että ei kuollut. SOITA 0910023 ja kerro samat asiat!

Alkuperäinen kirjoittaja Sydäri?;27829199:
No kun tää ei ole silleen eka kerta, nyt vaan oon vähän erilainen olo kuin yleensä ,ikääkin on vasta 29 :/

Mullakin on tuollasia "kohtauksia aina joskus, muutamia kertoja vuodesta, ollut jo useamman vuodem eli tuskin on vakavaa laatua ollut..

Alkuperäinen kirjoittaja Sydäri?;27829199:
No kun tää ei ole silleen eka kerta, nyt vaan oon vähän erilainen olo kuin yleensä ,ikääkin on vasta 29 :/

Eli nyt tilanne eri, kuin joskus aijemmin ja pahempana?

Uusi kipu ym. tuollainen uusiutuu ja pahempana niin silloin
se pitää tutkia ja pian!

Pää ei oo ennen tuntunu näin raskaalta eikä henkeä ahdistanu tai maha tullut kipeeksi... vasemmalla puolen kaulassa on vähän kumma tunne myös :/ :(

Eikä tässä muuta mutta oon suurperheen yksinhuoltaja, jos henki lähtee nyt niin... :/

[QUOTE="...";27829209]hyperventilaatio?... hengitä jonkin aikaa paperipussiin[/QUOTE]

Itsellä tuli joskus hyperventilaatio ahdistavassa elämäntilanteessa, eli liittyi jonkinnäköiseen paniikkikohtauksen. Luulin kuolevani ja lähdin ensiapuun, mutta siis oli "vaan" hyperventilaatiokohtaus. Eli olin hengitellyt liian tiheään ja vereen joutui liikaa happea tms, hengittämällä hiilidioksidipitoista ilmaa (paperipussi) kohtaus tasaantuu.

Itsellä tuli silloin erittäin epätodellinen olo, en saanut henkeä, kädet menivät tunnottomiksi ja niitä pisteli. Olin varma että sain sydänkohtauksen ja kuolema tästä tulee. Ei ollut kiva juttu

Mutta ehdottomasti silti kannattaa soittaa hätänumeroon, jos sydämen kanssa ollut aiemmin ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja Sydäri?;27829248:
Pää ei oo ennen tuntunu näin raskaalta eikä henkeä ahdistanu tai maha tullut kipeeksi... vasemmalla puolen kaulassa on vähän kumma tunne myös :/ :(

Eikä tässä muuta mutta oon suurperheen yksinhuoltaja, jos henki lähtee nyt niin... :/

Voisitko soittaa nyt 112 tai sitten päivystykseen / sairaalaan!
Kyllä ne siellä kertoo mitä tehä ym.
Et menetä mitään! :)

Ei sun tilanne oikeesti parane, jos et tee asialle nyt mitään.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Sydäri?;27829248:

Ehkei nyt kannata mennä asioiden edelle. Mutta mahdollisten vakavien seurausten minimoimiseksi suosittelisin minäkin soittamaan sinne 112.n

Yhteistyössä