niin kuhan tuuria..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
kävin tänään uudella parturilla korjauttamassa edellisen aiheuttamat tuhot ja tuloksena lyhyimmät hiukset mitä mulla on ikinä ollu :/
parturille kaikki kiitos ja kunnia,tän parempaa tästä ei olis voinu saada,mutta mä näytän ihan kamalalta :ashamed: ja just nyt kun olis kerran elämässä edustustilaisuuksia :ashamed: mä oon niin paskana tästä. hiustenpidennykset olis pelastanu,mut en ehtiny saada aikaa näin lyhyellä varotusajalla :/ karseetakamalaahirveetä. muuten ollukin sitten ihan hyvä päivä,mitä nyt itkuun pillahdan aina ku peilin ohi meen :'( :ashamed:
no,kasvaahan ne sit joskus takasin (mikä ei kyl just nyt lohduta YHTÄÄN |O :ashamed: )

meni niin lyhyeks ettei onnistu :( pinneillä vois saada nyrhettyy jotenki kiinni,mut en osaa eikä ole aikaa treenata. ei tää nyt ihan poikatukka oo,mut siis tosi lyhyt silti mun mittapuulla ja on kokoajan tosi epämukava olo :ashamed: mun äiti sano et tää ei ees oo paha ja et totun tähän varmana,mut nyt on ihan tosi sellanen olo et en tuu ikinä oleen sujut tän tukan kanssa,että pituutta odotellessa :ashamed:

Yhteistyössä