Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Onnea kovasti. =) Älä hitossa yläasteelle mene...
Ei ne niin kauheita ole![]()
Ei niin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Onnea kovasti. =) Älä hitossa yläasteelle mene...
Ei ne niin kauheita ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:oliks tähkä hyvä? ite kans kattomas sitä keskiviikkona. oliks basisti kuosis? oli nääs aika tuubas sillo illal![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja v:oliks tähkä hyvä? ite kans kattomas sitä keskiviikkona. oliks basisti kuosis? oli nääs aika tuubas sillo illal![]()
Kovasti sitä ainakin hymyilytti. Kyl se minusta ihan kuosissa oli.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja v:oliks tähkä hyvä? ite kans kattomas sitä keskiviikkona. oliks basisti kuosis? oli nääs aika tuubas sillo illal![]()
Niin ja keikka oli aivan huippu! Biisilista ihan ykkönen, bändi vedossa muttei liian, Laurin jutuille sai nauraa ja - no, se vaan toimi, taas kerran :heart:.
Alkuperäinen kirjoittaja entinen oppilas:Käsittääkseni olet äidinkielen opettaja. Olen julkaissut runokirjan niin lähettäisinkö entiselle äidinkielen opettajalle sellaisen? Mitä itse ajattelisit?
Alkuperäinen kirjoittaja -:oletko ap ex-sörhis?
mä näin sut yks päivä kaupungilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja v:oliks tähkä hyvä? ite kans kattomas sitä keskiviikkona. oliks basisti kuosis? oli nääs aika tuubas sillo illal![]()
Niin ja keikka oli aivan huippu! Biisilista ihan ykkönen, bändi vedossa muttei liian, Laurin jutuille sai nauraa ja - no, se vaan toimi, taas kerran :heart:.
mitäs juttua sit heitti?