niin iso ikävä...miestäni....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
joka on reissussa ja tulee su kotio!!mulle tulee aina tosi iso ikävä ku toinen on pidempää poissa!usein tulee illalla viellä itku kun on niin yksinäistä nukkua!!soitellaa paljon mut on vaan niin ikävä aina!!
tuleeko muille iso ikävä kun toinen on pidempää poissa?hieman saattaa raskauskin herkistää...

me ollaan mun ukon kans oltu 9 vuotta kimpassa ja kun paita ja perse, viime kesänä repäsin ja läksin pikkuveljen ja muksujen kans mökille n. 4h ajomatkan päähän. Kyllä tuli ikävä tuota kuorsaavaa kasaa :D ei me oltu ku to-su pois.

Mulla tulee jo itku ja iso ikävä kun mies on yhen illan pois kotoa... Tiedetään, olen todella lähäisriippuvainen miehestäni :ashamed: Mutta mä vaan rakastan niin kovin.

Mun mies tulee reilun viikon päästä ja ei ole ikävän poikastakaan :kieh: Mutta se johtuu ihan vain siitä, että mä oon tottunut hänen poissaoloonsa ja teidän, että hän palaa ja lähtee taas.

Mies on kesän töissä toisella paikkakunnalla. Lähti maanantai aamuna ja tulee takas perjantaina... ja lähtee taas sunnuntaina jne. Olis jo kesä ohi ja pääsis joka ilta oman kullan kainaloon. Ikävä :'( Onneksi kesälomia 2x2vko joista toinen pätkä tosin menee sukulaisia kierrellessä...

Mies ollut maaliskuun puolivälistä saakka Kiinassa ja voitte arvata, että ikävä on kova. Päivät menee hyvin, kun on 4 alle 8-vuotiasta lasta, mutta kun lapset nukkuu, on olo yksinäinen ja ikävä iskee. Onneksi pääsen ensi viikon alussa lähtemään lasten kanssa mieheni luokse Pekingiin. Kuukausi ollaan siellä ja miehen loman alkaessa pari viikkoa Japanissa. Tuskin jaksan odottaa ensi tiistaita, kun näen mieheni....

Alkuperäinen kirjoittaja Linda:
Mies ollut maaliskuun puolivälistä saakka Kiinassa ja voitte arvata, että ikävä on kova. Päivät menee hyvin, kun on 4 alle 8-vuotiasta lasta, mutta kun lapset nukkuu, on olo yksinäinen ja ikävä iskee. Onneksi pääsen ensi viikon alussa lähtemään lasten kanssa mieheni luokse Pekingiin. Kuukausi ollaan siellä ja miehen loman alkaessa pari viikkoa Japanissa. Tuskin jaksan odottaa ensi tiistaita, kun näen mieheni....

:hug:

Täytyy myöntää, että mä ennemmin nautin "yksinolostani", ku ikävöisin. Ja kyllä mä silti sitä rakastan. Me ollaan molemmat tämmösiä "erakkoluonteita", jotka välillä tykkää olla yksinki.

Kerranki, ku mulla ei ollu varaa lähtä joka kesäiselle parin viikon"pohjois-reissulle" lasten kans, niin mies meinas, että kyllä hän hommaa rahat :D Sehän tekee ittelleen ruokalistaa jo huhtikuussa, ku me lähetään heinäkuussa.... =)

Oon vähän samassa tilanteessa kuin sinä itku! Mun mies tulee kotiin perjantaina! Kuuden viikon jälkeen! On ollu vielä sellaisissa paikoissa, missä kännykät ei toimi, joten oon puhunu miehen kanssa kolme kertaa viimeisen kuuden viikon aikana!

Ollaan oltu kohta 10 vuotta yhdessä ja vuoden naimisissa. Nää pidemmät reissut on vaikeita kestää ja viikon pituiset poissaolot menee rutiinilla. Ehkä se vain vahvistaa suhdetta meillä.. Tosin se ajatus ei lohduta silloin illalla, kun menee yksin nukkumaan.

IHANAA että mies tulee vihdoin kotiin! Voin halata ja kömmetä kainaloon! :heart:

Siihen erossa oloon tottuu...
Minun mies on työreissussa ma-pe, vain viikonlopuiksi tulee kotiin. Enää ei sillätavalla tule ikävä kuin alkuaikoina. Välillä tietysti kaipaisi sitä miehenkörilästä vierelleen. :/

Kyllähän se ikävä toisinaan kahden viikon aikana iskee,mutta useimmiten kyllä nautin kun ei ole täällä sotkemassa arjen rutiineita.
Kiva kun tulee, kiva kun lähtee :)

Yhteistyössä