Niin huono päivä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kivaa taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kivaa taas

Vieras
Mä yritän siivota, mutta jatkuvasti joku paikka on rempallaan kun lapset sotkee. Ne ei tottele mitään, ei kuuntele mitään, huutavat ja tappelevat. 12-v vinisee koko ajan jotain, raivostuttaa kun sillekään ei mene perille vaikka kuinka yrittää selitää. Uhoaa, ettei tule enää isältään kotiin. Ihan sama.
Ja koira on karkureissulla. Ketään ei ole kiinnostanut pätkänkään vertaa katsoa, että ulko-ovi on kiinni, joten koira hilpasi reissuilleen. Ja on nyt Jossain.
Mua v*tuttaa, raivostuttaa ja väsyttää.
Mua ahdistaa se, ettei lapset usko mitään. Ei ensimmäistäkään sanaa. Ja joka asiasta pitää vinistä vastaan. Mä en jaksa. Mitään.

Hali sulle:) Mulla oli just tollanen päivä viimeks torstaina. Siis ihan kaikki meni päin persettä suoraan sanoen! Tänään vähän parempi päivä,mut kyl tuo kolmikko parhaansa taas yrittää että sais mun päivän pilalle.Jaksamisia meille ja kaikille muillekin !<3

Hali sulle:) Mulla oli just tollanen päivä viimeks torstaina. Siis ihan kaikki meni päin persettä suoraan sanoen! Tänään vähän parempi päivä,mut kyl tuo kolmikko parhaansa taas yrittää että sais mun päivän pilalle.Jaksamisia meille ja kaikille muillekin !<3

Kiitos sulle haleista.
Taidan lähteä saunaan ja teen sitten joulutorttuja. Ja vietän ihan suosiolla pyjamapäivää tänään. Ehtii sitä kauppoihin ja muualle huomennakin, jos ois yhtään parempi päivä.

Yhteistyössä