niille jotka harrastavat seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja depend
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

depend

Vieras
minkälainen seksi on parasta? osaatko mainita parasta yksittäistä seksikokemusta? minkälaista esileikkiä? paras asento? minkälaista suuseksiä? ja tämä ketju ei ole paikkasi jos seksiä ei ole harrastettu viimeiseen kolmeen vuoteen tai v*ttuunnut pelkästä seksin ajattelemisesta ;)

hyviä ja erityisen hyviä kokemuksia pinoon!

Parasta on hellä seksi oman rakkaan kanssa. sellainen "rynkytys" ei ole yhtään mun juttu. Paras esileikki on kunnon sormetus, mutta sekin hellästi. Hively, suutelu ja sen sellainen. Paras asento on mies istumassa vaikka sohvalla ja mä pomppimassa päällä, tai sitten ihan perus lähetyssaarnaaja, tai sitten takaapäin. Suuseksistä mun mielestä paras on tietysti se kun mies nuolee. Sormia ei saa käyttää samaan aikaan, se pilaa nuolemisen. parasta on kun mie "työntää" vähän kieltä reikään sisälle.
Kohta se tuleekin töistä kotiin ;)

[QUOTE="mamm";26533895]pakko myöntää että olev huomannut ns sovintoseksin olevan aika maukasta..
eli mehevä riidan päätteeksi.[/QUOTE]

toivottavasti tappelette paljon ;)

minkälainen seksi on parasta? vakituisessa suhteessa, kun vähän tietää mistä narusta vetää,,,
osaatko mainita parasta yksittäistä seksikokemusta? osaan, oli yhden aiemman suhteen aikana, naisystävän kanssa
minkälaista esileikkiä? semmoista että kokee itsensä haluttavaksi, korvien välissä paras vaikutusparas asento?lähetyssaarnaja ja sen variaatiot minkälaista suuseksiä? tämä ei kuulu suosikkeihini miesten kanssa ja tämä ketju ei ole paikkasi jos seksiä ei ole harrastettu viimeiseen kolmeen vuoteen tai v*ttuunnut pelkästä seksin ajattelemisesta ;)

hyviä ja erityisen hyviä kokemuksia pinoon!
Voiko noista nyt mitään oppia on asia erikseen