no on sulla mielleyhtymät! :O mä en äkkiseltään kyllä keksi muuta yhteistä noilla kahdella kuin että pitkiä biisejä molemmat. ja toki loistavia biisejä myös molemmat, mutta ei ne kyllä muuten ole samalta planeetalta kotoisin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siitä biisistä tulee heti mielleyhtymä Queenin Bohemian rhapsodyyn. Yhtä mahtipontista yritetty saada aikaiseksi.
Rauha rauha, tää onkin vain mun mielipide jonka kai saan täällä ilmaista.Alkuperäinen kirjoittaja höh:no on sulla mielleyhtymät! :O mä en äkkiseltään kyllä keksi muuta yhteistä noilla kahdella kuin että pitkiä biisejä molemmat. ja toki loistavia biisejä myös molemmat, mutta ei ne kyllä muuten ole samalta planeetalta kotoisin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siitä biisistä tulee heti mielleyhtymä Queenin Bohemian rhapsodyyn. Yhtä mahtipontista yritetty saada aikaiseksi.
Videolla promotaan singlemyyntiä (plus brändin rakentaminen jne.). Arvaappa julkaistaanko 13minuuttista biisiä singlenä... Toisaalta niinhän jo mainitusta Bohemian Rhapsodystäkin sanottiin aikoinaan (reilu 6min pitkä) ja kuinkas sitten kävikään. Mutta ei nyt kuitenkaan lähdetä vertailemaan näitä kahta kappaletta keskenään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:uudelta albumilta se 13 min. biisi?Muistasko joku!!??
Onkohan siittä jo tehty videoo?