C
Crow
Vieras
Nigerialainen vaimoni joka on ystävystynyt paikallisten maanmiestensä kanssa, kertoi minulle eräästä kaverista seuraavaa. Tämä kaveri sanotaan nimeltään nyt vaikka John, n. 176cm pitkä, normaalivartaloinen ja n. 28-vuotias Nigerialainen suklaanruskea kundi suostui auttamaan vaimoani sillä tavalla että hän vie vaimoni tavaroita tämän perheelle Nigeriaan, samalla kun tämä kaveri itse tekee hoitaa omat bisneksensä sivussa. Tässä viime viikolla hän tuli pienelle visiitille kotiimme minun ollessa töissä juuri silloin. Kaveri oli soittanut ovikelloa ja kun vaimoni avasi oven, tämä John oli kaivanut sukukalleutensa esiin, vaimoni kertoman mukaan tämän Johnin kulli oli halkaisijaltaan järkyttävän PAKSU ja PITKÄ, jos omani joka on erektiossa 19,5cm pitkä pistetään vierekkäin hänen komistuksensa kanssa niin vaimoni väitti että hänen kalunsa oli 2 kertaa niin pitkä kuin omani
.. No, joka tapauksessa John oli siis heppinsä kanssa käytävässä kun vaimoni aukaisi oven, vaimoni ei sulattanut moista käytöstä ja vaati tätä pistämään kyrpänsä takaisin sinne mistä sen otti esiinkin. Vaimoni on hyvämuotoinen, isot DD-kupin rinnat ja peffa 2 kertaa isompi kuin keskiverrolla suomalaisnaisella ja pusuhuulet 2 kertaa isommat kuin itselläni (suomalaiseksi minulla on paksut huulet). Vaimoni varoitti että minä en varmasti pidä ajatuksesta mitä hän tekee (itse asiassa haluaisin kyllä että tämä John naisi vaimoani hirmukullillaan). Olisin hyvin vihainen moisesta käytöksestä, jos saisin tietää. John oli että, äääh paskatko sillä on väliä. Mutta hetken mietittyään hän tunki (siis sananmukaisesti tunki metrihalkonsa takaisin pöksyihinsä). Vaimoni on erittäin hyvän kasvatuksen saanut (korkeasti koulutettu) ja todella kurinalainen hän ei ole helppo nakki. Joka tapauksessa tunnen henkilökohtaisesti tämän Johnin ja olen ollut heidän luonaan vaimoni kanssa vierailulla, tämä John on naimisissa liettualaisvenäläisen naisen kanssa ja heillä on pieni lapsi. Hän on aikamoinen velikulta, omien sanojensa mukaan, mitä hän on vaimolleni kertonut hän pannut aika monta suomalaisneitoa, en yhtään ihmettele
Vaikka huom! onkin ukkomies, mutta siitä viis ja olen melko varma että hänen liettualainen vaimonsa on koukussa tuohon kyrpään, menen takuuseen siitä