Nielsen Kuluttajapaneeli -kuuluuko kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hampsteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hampsteri

Jäsen
06.07.2008
761
0
16
http://www.nielsen-onlinereg.com/?cpid=1B06C6#

Näin tollasen mainoksen ja alkoi kevyesti kiinnostaa. Tuossa heidän esittelyvideossaan ei vaan ollut mitään esimerkkejä kuinka niitä pisteitä kertyy (siis kertyvätkö jotenkin per koodattu tuote vai miten... ja kuinka paljon pisteitä kerättävä lahjaan) ja mitä ne niitten palkinnot käytännössä oikeen on?
Pikkasen nuo sivut vaikutti joko keskeneräsiltä tai sit hutasten tehdyiltä :) Mutta onko kellään kokemusta tästä?

Meille tuli skanneri viime viikolla. Aika työlästä alkuun pääseminen on, mutta helppo oppia ja ihan ok.

Pisteitä tulee per viikko sen mukaan miten olet tuotteet skannanut. Jos olet esim. lomalla siitä kannattaa ilmottaa, niin saa silti pisteitä.

Pisteitä kertyy normi viikosta 100.

Palkinnot on kohtuu laadukkaita. mm. muumimukeja, sagaformia ym merkkituotteita. Tosin pisteitä saa kerätä aika paljon ennenkuin mitään saa. Itse olen kuulunut kohta vuoden ja ainoastaan pari kertaa on skanneri kiukutellut enkä ole pisteitä saanut.
Asiakaspalvelu on loistavaa. Apua saa aina kun tarvitsee ja aina heillä on aikaa neuvoa tyhmempääkin käyttäjää.

Alkuperäinen kirjoittaja muakin kiinnostaa:
missä sä niitä skannaat?kaupassako?eiks myyjät kato pitkään jos siellä kaupassa vetelet viivakoodeja niitten tuotteista?

Ei tartte kaupassa mitään koodailla :D Kun sit kotona vedetään ne viivakoodit laitteelle ja hinnat pitää naputella ilmeisesti vielä erikseen...

En tiiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Palkinnot on kohtuu laadukkaita. mm. muumimukeja, sagaformia ym merkkituotteita. Tosin pisteitä saa kerätä aika paljon ennenkuin mitään saa. Itse olen kuulunut kohta vuoden ja ainoastaan pari kertaa on skanneri kiukutellut enkä ole pisteitä saanut.
Asiakaspalvelu on loistavaa. Apua saa aina kun tarvitsee ja aina heillä on aikaa neuvoa tyhmempääkin käyttäjää.

Ootko sä vuodessa ehtinyt saada mitään palkintoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Hampsteri:
Alkuperäinen kirjoittaja muakin kiinnostaa:
missä sä niitä skannaat?kaupassako?eiks myyjät kato pitkään jos siellä kaupassa vetelet viivakoodeja niitten tuotteista?

Ei tartte kaupassa mitään koodailla :D Kun sit kotona vedetään ne viivakoodit laitteelle ja hinnat pitää naputella ilmeisesti vielä erikseen...

En tiiä...

Juuri näin. lisäksi joka tuotteesta myös se tieto, onko ollut alennuksessa. Jos tuote on pakattu vasta kaupassa (esim. hedelmät, lihat) , pitää tuote skannata erillisestä vihosta ja sitten niitä lisäkysymyksiä on enemmän (maustettu/maustamaton, luomu/ei luomu)

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:

Ootko sä vuodessa ehtinyt saada mitään palkintoja?

Olisin saanut, mut unohdin tilata viime tilausjaksolla. Palkintoja saa siis tilattua vain pari kertaa vuodessa tiettyinä aikoina ja nyt sitten tyhmänä missasin.

Ei niitä palkintoja taida etukäteen nähdä. Enimmäkseen taloustavaraa mm. arabiaa, iittalaa, marimekkoa, tefalia yms. (muumimukeja, pyyhkeitä, kattiloita).

Esim. muumimukin saamiseksi pitää skannata ehkä n. 4kk.

Meille tuli kutsu jäseneksi kotiin ja enempiä ajattelematta suostuin mukaan. Voi halvattu kun ne laput sit tuli kotiin... Eipä todellakaan oo aikaa alkaa täyttelemään moisia, varsinkin kun 7henkisen perheen ruokaostot ei oo ihan pienet.
Mieluummin ostan muumimukini ja sagaformini ihan rahalla kun uhraan tolkuttomasti aikaa ko. lippulappusiin.

Alkuperäinen kirjoittaja maisa:
Meille tuli kutsu jäseneksi kotiin ja enempiä ajattelematta suostuin mukaan. Voi halvattu kun ne laput sit tuli kotiin... Eipä todellakaan oo aikaa alkaa täyttelemään moisia, varsinkin kun 7henkisen perheen ruokaostot ei oo ihan pienet.
Mieluummin ostan muumimukini ja sagaformini ihan rahalla kun uhraan tolkuttomasti aikaa ko. lippulappusiin.

Ei siinä tarvii mitään muita lippulappusia kuin sen koodivihon ja kassakuitin. Itse olen saanut sen hyödyn, että nyt todellakin tiedän mitä ruoka maksaa ja mistä sitä saa edullisemmin. Kenenkään on siis turha minulle enää väittää että prisma on edullisempi kuin citymarket

^Jos en enää halua olla tuossa niin voinko vain lopettaa ilman sen kummempia toimenpiteitä? Pitääkö minun palauttaa silloin skanneri vai voinko vain heittää sen menemään? :D

Tässä pohdiskelen, että liitynkö vai en.

Mä olin joskus mukana tos, mut sillo piti kaikki kirjottaa käsin. Arvatkaa jaksoinko kauan?! Lahjaks sain ainakin pihviveitset ja haarukat kuudelle. En muista mitä merkkii, mut jotkut hyvät kumminki. Ja samaa sarjaa tuli salaattiottimet.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
^Jos en enää halua olla tuossa niin voinko vain lopettaa ilman sen kummempia toimenpiteitä? Pitääkö minun palauttaa silloin skanneri vai voinko vain heittää sen menemään? :D

Tässä pohdiskelen, että liitynkö vai en.

Älä hyvä immeinen heitä menemään. Olen ollut kerhossa jo 15 vuotta ja olen kerjännyt skanneria firmalta ilman tulosta. Lähetä mulle. Olenkin nyt lopettamassa jäsenyyttä lafkaan, koska ei oikein enää kiinnosta kirjata käsin ostoksia, kun on skanneritkin olemassa.
Olen pysynyt mukana mielenkiinnosta omia kulutustottumuksia ja kaupan hintakehitystä seuratakseni. Nyt löytyykin paljon tietoa tuolta ajalta.

Mitä ne palkinnot on? Näkeekö ne jostain jo ennen liittymistä? :p

Esim. Iittala-astioita, telkkaria ja monennäköistä. Lisäksi on kuukausittaiset arvonnat.
Kts. http://www.kilpailut24.com/nielsen-kuluttajapaneeli-keraa-ilmaisia-palkintoja/

Sieltä selviää kaikki, soitin juuri itse.
Toimii useissa maissa ja siksi soittavat mm Portugalista +351211547334
Kerroin myös, että tuo numero herättää sekavuutta ja lupasivat katsoa mitä asialle voi tehdä.
Tutkivat myös nettisivun toimivuutta, kun en löyytänyt suomeksi.
Katsotaan tuleeko laite meillekin
hyvää päivän jatkoa

http://www.nielsen-onlinereg.com/?cpid=1B06C6#

Näin tollasen mainoksen ja alkoi kevyesti kiinnostaa. Tuossa heidän esittelyvideossaan ei vaan ollut mitään esimerkkejä kuinka niitä pisteitä kertyy (siis kertyvätkö jotenkin per koodattu tuote vai miten... ja kuinka paljon pisteitä kerättävä lahjaan) ja mitä ne niitten palkinnot käytännössä oikeen on?
Pikkasen nuo sivut vaikutti joko keskeneräsiltä tai sit hutasten tehdyiltä :) Mutta onko kellään kokemusta tästä?

Olimme jo aika kauan Nielsenin kuluttajapaneelissa, yli 8 vuotta ja erosimme muutama kuukausi sitten. Alkoi ärsyttämään skannerin toimimattomuus, jos tuli ilmoituksia ja olin yhteydessä palveluun. Sieltä vakuutettiin että laite toimii. Myöhemmin eroa ilmoittaessa kerrottiinkin että skannerissa ollut häiriöitä. Alkoi myös ärsyttämään pisteillä tilattavien tuotteiden hinnoittelu, vaati todella paljon pisteitä. Ja myöskin oli yllätys tuo verotettava arvo joka näkyi veroilmoituksessa; tilasimme akkukäyttöisen ikkunapesijän, sähköhammasharjan ja muumiastian, yhteisarvo verotuksessa lähes 250€ alle satasen tuotteista. Maksoin siis tuloverona sen verran mitä olisin maksanut tuotteista kaupassa. Kerroin tästä asiakaspalveluun eron yhteydessä, valittelivat etteivät voi asialle mitään ja muutkin ovat asiasta huomauttaneet. No ei ole ihme. En siis suosittele liittymään Nielsen kuluttajapaneeliin skannaajaksi.

Meille kävi myös näin, oltiin jäseniä noin 4v. Käytettiin pisteemme lahjakortteihin joita taisi tulla noin. 130e arvosta. Kuitenkin verottajalle ilmoitettu summa oli paljon suurempi. Ja meidän pistemäärällä olisi pitänyt saada enemmän lahjakortteja.
Soitin asiakaspalveluun eivätkä he osanneet kertoa miksi näin, paras kommentti oli että postikulut 10 lahjakortille maksoivat tuon puuttuvan 100 euroa!! Kun kysyin että maksaako tavallisen kirjekuoren lähettäminen todella 100e ei osattu enää vastata.

En suosittele!!

Olimme jo aika kauan Nielsenin kuluttajapaneelissa, yli 8 vuotta ja erosimme muutama kuukausi sitten. Alkoi ärsyttämään skannerin toimimattomuus, jos tuli ilmoituksia ja olin yhteydessä palveluun. Sieltä vakuutettiin että laite toimii. Myöhemmin eroa ilmoittaessa kerrottiinkin että skannerissa ollut häiriöitä. Alkoi myös ärsyttämään pisteillä tilattavien tuotteiden hinnoittelu, vaati todella paljon pisteitä. Ja myöskin oli yllätys tuo verotettava arvo joka näkyi veroilmoituksessa; tilasimme akkukäyttöisen ikkunapesijän, sähköhammasharjan ja muumiastian, yhteisarvo verotuksessa lähes 250€ alle satasen tuotteista. Maksoin siis tuloverona sen verran mitä olisin maksanut tuotteista kaupassa. Kerroin tästä asiakaspalveluun eron yhteydessä, valittelivat etteivät voi asialle mitään ja muutkin ovat asiasta huomauttaneet. No ei ole ihme. En siis suosittele liittymään Nielsen kuluttajapaneeliin skannaajaksi.

Yhteistyössä