nielemisvaikeus niskahartia jumista?

  • Viestiketjun aloittaja kipeätniskat
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"ihana" löytää tää ketju. Mun lapsella alkoi täysin yhtäkkiä nielemisvaikeudet. Vain nestemäiset ruuat menee, kuten smoothiet ja juotavat jugurtit ja jäätelö. Pohdin eka, että onko henkistä, kun on muutoksia viime aikoina tapahtunut. Mut on ollut niskatkin jumissa, joten vois olla sitäkin.. pakko ehkä käydä lääkärissä, kun slkaa jo huolestuttaan 😩
 
vierailija
"ihana" löytää tää ketju. Mun lapsella alkoi täysin yhtäkkiä nielemisvaikeudet. Vain nestemäiset ruuat menee, kuten smoothiet ja juotavat jugurtit ja jäätelö. Pohdin eka, että onko henkistä, kun on muutoksia viime aikoina tapahtunut. Mut on ollut niskatkin jumissa, joten vois olla sitäkin.. pakko ehkä käydä lääkärissä, kun slkaa jo huolestuttaan
Ehdottomasti lääkäriin.
 
vierailija
"ihana" löytää tää ketju. Mun lapsella alkoi täysin yhtäkkiä nielemisvaikeudet. Vain nestemäiset ruuat menee, kuten smoothiet ja juotavat jugurtit ja jäätelö. Pohdin eka, että onko henkistä, kun on muutoksia viime aikoina tapahtunut. Mut on ollut niskatkin jumissa, joten vois olla sitäkin.. pakko ehkä käydä lääkärissä, kun slkaa jo huolestuttaan 😩
E407 niissä turvottaa nielun
 

Yhteistyössä