nibbler Aktiivinen jäsen 21.03.2007 17 292 1 36 06.08.2007 #2 aaw ! kiitos tosi ihanasti sanottu piristi mun päivää tosi paljon ..mistäs sulla semmonen tuli mieleen
aaw ! kiitos tosi ihanasti sanottu piristi mun päivää tosi paljon ..mistäs sulla semmonen tuli mieleen
N Nibblerin sisko. Vieras 22.08.2007 #3 Sä et tunne sitä No ei, on se ihan ihana <3 Ihanin sisko ikinä!!!