NEXT:ltä tilanneet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Memmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Memmu

Vieras
http://www.next.co.uk/shopping/children

Tuolla olisi kaikkea kivaa, mutta miten tilaus tuolta onnistuu?
Onko kukaan tilannut? Kokemuksia? Kiitän jo etukäteen tiedoista :D

Alkuperäinen kirjoittaja haluaisin tilata:
Kauan olen noita vaatteita kuolannut kieli pitkällä, mutta minulla ei valitettavasti luottokorttia niin en voi tilata :/

Luottokortti minulta löytyy, eli se ei ole ongelma :)
Mielelläni kuulisin kokemuksia paketin lähetyksestä: kauan kestää tulla, postikulujen määrästä, mites muuten tullaus jne...

Vaatteistakin saa laittaa arvostelua ( vastaako kokoaan, laatu ),
kun käyttökokemusta itselläni ei vielä ole :D

Asun Englannissa eli tilaamisesta ei ole kokemusta, mutta vaatteet on laadultaan mielestäni todella hyviä ja olen sisarusten lapsille ostanut aina yhden koon suuremman kuin ikä edellyttää, mutta meidän suvussa ollaan pitkäkasvuisia.

Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Asun Englannissa eli tilaamisesta ei ole kokemusta, mutta vaatteet on laadulta mielestäni todella hyviä ja olen sisarusten lapsille ostanut aina yhden koon suuremman kuin ikä edellyttää, mutta meidän suvussa ollaan pitkäkasvuisia.

Hei, satutko tietämään, miksei kysyinen firma myy kaikkia tuotteitaan suomeen? Esi. Pipsa possu -tuotteita ei ole ennen voinut tilata olleskaan, nyt näytti jotain saavan.

Asun Englannissa eli tilaamisesta ei ole kokemusta, mutta vaatteet on laadulta mielestäni todella hyviä ja olen sisarusten lapsille ostanut aina yhden koon suuremman kuin ikä edellyttää, mutta meidän suvussa ollaan pitkäkasvuisia.

Kiitos =)

Juuri tätä mietinkin että onko pientä mitoitukseltaan,
eli yhden koon isompaa sitten jos tilailisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Psychokillerille kysymys:
Hei, satutko tietämään, miksei kysyinen firma myy kaikkia tuotteitaan suomeen? Esi. Pipsa possu -tuotteita ei ole ennen voinut tilata olleskaan, nyt näytti jotain saavan.

En todellakaan tiedä näistä asioista. Asioin aina Nextin liikkeissä ihan fyysisesti, en tilaa netin kautta.

Next'illä on omat sivut muualta kuin Englannista tilaaville. Valikoima mun mielestä siellä vähän suppeampi. Hinnat siellä euroina.

Linkki: http://www.nextdirectory.eu/

Asun Englannissa eli tilaamisesta ei ole kokemusta, mutta vaatteet on laadultaan mielestäni todella hyviä ja olen sisarusten lapsille ostanut aina yhden koon suuremman kuin ikä edellyttää, mutta meidän suvussa ollaan pitkäkasvuisia.

voisitko lähettää minulle paketillisen? ;D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä voisin kans olla kiinnostunut? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja fani:
Next'illä on omat sivut muualta kuin Englannista tilaaville. Valikoima mun mielestä siellä vähän suppeampi. Hinnat siellä euroina.

Linkki: http://www.nextdirectory.eu/

Kiitän ja kumarran infosta :D
Eikun sinne siis...

Nextiltä voi tilata nykyisin Suomeen. Valikoima ei tosin ole sama kuin Englannissa, mutta parempi sekin kuin ei mitään. Ovat tosi kivoja ja ihan laadukkaita vaatteita. Meillä on käytetty sekä aikuisten että lasten vaatteita ja molempiin olen ollut tyytyväinen.

Postikulut paketille tekevät 5 euroa ja tullia ei tietenkään mene, kun EU:n sisällä ollaan. Toimitus on aika hidas. Kannattaa varata aikaa pari viikkoa ainakin, pisin odottamani aika oli 4 viikkoa. Tosin vika taisi olla Suomen postissa, sillä paketti oli kyllä lähtenyt ajallaan

Koko vastaa Suomen mitoitusta!

Alkuperäinen kirjoittaja mulle kans:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä voisin kans olla kiinnostunut? ;)

Hih. Olen oikeasti parille kaverille lähettänyt paketin Suomeen. Ja voin periaatteessa tuntemattomillekin, kunhan paketti ja postikulut ensin maksetaan. Luottamuskysymys toki.

Mä olen tilannut. Ensin oli ongelmia kirjautumisen kanssa, mutta sitten tajusin sivun alalaidasta klikata suomen lippua. Valikoima tosiaan suppeni, mutta nyt pystyin kirjautumaan ongelmitta ja paketti tuli kotiin nopeasti. Paketti tulee eu:n alueelta, joten mitään tullimaksuja ja alveja ei tarvitse tullissa käydä maksamassa vaan paketti kannetaan suoraan kotiin. Mä maksoin ostokset visalla. Laatu on tosiaa vaatteissa hyvä ja koot tuntui mun mielestä vastaavan kokoaan tai jopa olemaan hieman reiluja.

Yhteistyössä