New York / Suomi, missä kohdassa noin..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
Rupesin tässä miettimään että missä kohtaahan tuo new york olis suomessa...
etelässä mutta missä...vai onko jopa niin alhaalla ettei ees osu suomeen??
maantieto pikkasen hukassa eikä karttaakaan oo tässä nyt...netistä tosin saattas löytyä ku rupeis ettimään...

luntahan siellä ainakin on välillä...et ei se kovin etelässä voi olla... :whistle: :ashamed:
 

Similar threads

Yhteistyössä