Neuvoton!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiskä

Jäsen
21.03.2004
712
0
16
Mä en tiedä kohta enää mitä tehdä. Tyttö on kohta 4 vuotta ja pukeminen on meille yhtä tuskaa. Se alkaa heti aamulla kun pitäisi laittaa pikkuhousut jalkaan. Sanoo ettei ne ole hyvin mutta kun en minäkään osaa niitä laittaa niin että ne olisi hyvin. Sukissa ja paidassa on sama juttu. Tämä alkaa olla aika toivotonta. Onko muilla näin "pikkutarkkaa" lasta vaatteiden suhteen? Jos olisi jonkinlaista neuvoa antaa miten saataisiin jonain päivänä vaatteet päälle ilman huutoa.

Meillä kanssa tyttö tarkka. on housut kuulemma liian pienet tai sitten liian isot. sukka huonosti tai puntti huonosti. eikä sitä sanota et hei puntti vaivaa vaan kauhea kitinä ja huuto kun hiha on vähän ylhäällä. oon todennu et turha mun on sille vaatteita antaa kaapista kun on mukamas aina huono. saa ite valita.silti usein jotain vikaa =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 16:00 ä67 kirjoitti:
Kuulostaa aivan normaalilta 4-vuotiaan toiminnalta. Meillä vastaavaa tekee pikku-ukko ja hermot menee vuorotellen molemmilta.

Voihan se tietysti olla normaalia mutta onhan se tosi hankalaa kun ei saa vaatteita millään päälle. Ei mihinkään voi lähteä kun ei saada puettua. Nykyään ei laita pikkuhousuja ollenkaan jalkaan ja vaipat olisi tosi kivat. Käyttää yöllä vaippaa niin se olisi mukava olla koko päivän päällä. Tämä on meille jo niin iso ongelma että olisi mukava saada neuvoja.

Jos ei vaatteet mene päälle jää kotiin.Ei ne yleensä halua yksin jäädä.
Meillä ei pukemisesta ole kyllä ongelmaa tullut.Ei edes noiden isompien kanssa.Pitää olla vanhempi ja päättää mikä käy mikä ei.Voi olla ,että aluksi tulee itsellekin paha mieli, mutta loppujen lopuksi lapsi haluaakin olla lapsi ja lopettaa moisen pelleilyn.Tiedän että moni vetää taas herneen nenäänsä, mutta tämä neuvo toimii.

Yhteistyössä