Neuvolassa todettiin minulal hpv virus,onko mieheni pettänyt?

  • Viestiketjun aloittaja Neljäs lapsi tulossa
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nnn";29747259]Tarkoitin, että jos jollain on hpv nuoruudesta hautaan asti ilman että tulee esiin niin mistä se sit tiedetään? Ei vissiin kuolleita testata, että kappas täl oli hpv, mitä ei elinaikana huomattu..

Toiselle kirjoittajalle vastaus siis..[/QUOTE]

ahh ok :). No niinpä ei viruksesta kukan voi tietä ennen kun jotain tulee
 
dfd
[QUOTE="nnn";29747259]Tarkoitin, että jos jollain on hpv nuoruudesta hautaan asti ilman että tulee esiin niin mistä se sit tiedetään? Ei vissiin kuolleita testata, että kappas täl oli hpv, mitä ei elinaikana huomattu..

Toiselle kirjoittajalle vastaus siis..[/QUOTE]

Eipä sitä voi tietää mitenkään. Toiset voivat olla koko ikänsä viruksen kantajia tietämättä sitä itse.
 
Neljäs lapsi tulossa
Miehelläni on ollut huuliherpes pienestä asti mutta ei koskaan ole harrastanut minun kanssani suuseksiä.Papa näyte on otettu minulta monta kertaa mutta aikaisemmin ei ole ollut mitään
 
"nnn"
Alkuperäinen kirjoittaja Neljäs lapsi tulossa;29747361:
Miehelläni on ollut huuliherpes pienestä asti mutta ei koskaan ole harrastanut minun kanssani suuseksiä.Papa näyte on otettu minulta monta kertaa mutta aikaisemmin ei ole ollut mitään
Miten huuliherpes liittyy tähän?
 
Milanna taitaa nyt puhua totta. Se on luultavasti ollut sulla jo pitkään ja nyt kun on tullut muutoksia limakalvoihin on se vasta tutkittu ja todettu että sulla on se.

Eli en nyt ihan heti lähtis miestä pettäjäksi syyttämään.
 
"vieras."
[QUOTE="nnn";29747001]No mistä sen sitte tietää että sellanen on ja koska sen onsaanu jos ei ikinä löydy? Ja ap:n tapauksessa, miksi se sitte just nyt löytyi eikä aiemmin?[/QUOTE]

Sanopas se! Sehän siinä justiin ongelmallista onkin. Luultavasti jostain vanhasta seksisuhteesta, joka ap:n tai miehen. Ja tosiaankin hpv:lle on tyypillistä että elää pitkään latenssivaihetta kunnes yhtäkkiä puhkeaa esiin. Eikä ole pystytty todistamaan, etteikö sitä voisi saada myös muualta kuin sukupuoliteitse. Olisko tässä tapauksessa raskaus aikaansaanut myös viruksen esiin tulon?
 
"minä vaan"
Hei, raskaus on elimistön tressitila, joka voi laukaista "nukkuvan" viruksen.
Meillä käytiin asia perinpohjaisesti läpi ja muuta syytä ei voi olla.

Minulle se teki kohdunkaulan syövän vahvan esiasteen, joka leikattiin. Vuoden ollut nyt papa normaali ja odotan kolmatta. Toivottavasti ei ilmaannu enää koskaan, voihan se edelleen olla piilevänä.
 
"noh"
[QUOTE="minä vaan";29747595]Hei, raskaus on elimistön tressitila, joka voi laukaista "nukkuvan" viruksen.
Meillä käytiin asia perinpohjaisesti läpi ja muuta syytä ei voi olla.

Minulle se teki kohdunkaulan syövän vahvan esiasteen, joka leikattiin. Vuoden ollut nyt papa normaali ja odotan kolmatta. Toivottavasti ei ilmaannu enää koskaan, voihan se edelleen olla piilevänä.[/QUOTE]

oisko jopa Stressi... hahaaaaaa
 

Yhteistyössä