Neuvolan raskaustesti

näytti tänä aamuna haaleaa positiivista. Neuvolantäti sano että se on siinä ja siinä ja sitte menin itekki kattoo ja haalee viiva oli. Se sano et kyllä sä nyt raskaana olet, onneks olkoon, MUTTA tule nyt vielä tiistai-aamuna uudestaan, että josko tuo viiva olisi vähän tummentunu ja sitte varataan eka neuvola-aika.. Sitte se sano että nää meijän testit ei oikee helposti näytä, että pitäis olla vähän reilummin menkat myöhässä...
Nyt mietityttää kauheesti ku sain kuitenki pari päivää sitte B-Surella selkeen plussan päiväpissasta, ja nyt tuo oli niin haalea. Kiva nyt odottaa tiistaihin asti!!

Onko muilla kokemusta tosta neuvolassa tehdystä testistä? Miten asia on sitte edenny...?

Mitä mitä mitä... Voi Miina onneksi olkoon! En tiedä muistatko minua tuolta kuumeilu puolelta?! Minä kyllä muistan siut!!!
Olen ymmärtänyt että neuvolan testien herkyys olisi 50 ja apteekin voi olla jopa 10. Tästä varmaankin johtuu tuo haamuilu!

Ihanaa masun kasvettelua!

koiramamma: Muistan! Plussasit just uudeks vuodeks, oliks se niin?! :D Kuis pitkällä sä jo porskuttelet? Joo toivotaan että se nyt menee noin niinku sanoit.. Pikkasenko jännittää se ens tiistai ku sinne asti pitää ootella.. Tää on yhtä pelkoa vaan kokoajan!

älä huoli mulla menossa rv 10+4 ja apteekin testit ei kertaakaan näyttänyt edes plussa ja neljä kertaa tehtiin.. epteekin testit selvän plussan.. verikokeella sit varmistettiin.. kyllä sä raskaan olet onnea :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja miina-:
Ja kesken on nyt menossa..vuotaa ruskeeta vuotoa, sellasta vetistä ruskeeta. :'( :'( :'( Arvasin että tää ei vois olla totta että mulle suodaan tällanen onni oikeesti..
mut eiks vois olla kuukautiset?? koska sun menkat olsii pitänyt alkaa?? kuukautiset voi tulla normaalisti raskauden aikana

Joo uudeksi vuodeksi plussasin.

Niin kauan kun vuoto ei ole veristä (ja klimppistä) eikä sinulla ole kipuja niin tuskin on syytä huoleen!

Toivotaan että pikkunen jaksaa asettua yksiöönsä ja tarrasukkia mukaan! Onnea vielä!

Koiruus ja pentunen rv 14+2

Mä ostin ihan ruokakaupasta testin ja kunnon viiva tuli heti. Neuvolassa ei mua testattu lainkaan. Kiva odotella ensimmäiseen ultraan, et olenko raskaana vai en kun ei tullut mitään raskausoireita. Nyt on menossa rv 15+2 ja mulla on maha jo aika iso ja rinnat on tosi kipeät eli tulihan niitä oireita viimeinkin.

miina Älä säikähdä tuota ruskeeta vuotoa, se voi tosiaan olla ihan normaalia!
Mulla oli samanlaisia ajatuksia ihan alkuraskaudessa ja odotin eka ultraa niin että tuskin sain yöllä unta.
Mulla tuli joskus vko:n 7 paikkeilla ihan veristä vuotoa ja olin varma että tulee ulos. tota vuotoo tuli kahtena aamuna.
Mutta ultrassa sykkikin pikkuinen sydän :heart:

Noi vuodot on tietääkseni aika yleisiä. älä suotta murehdi!

Paljon pitelen peukkuja!!!

tannuli

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
älä huoli mulla menossa rv 10+4 ja apteekin testit ei kertaakaan näyttänyt edes plussa ja neljä kertaa tehtiin.. epteekin testit selvän plussan.. verikokeella sit varmistettiin.. kyllä sä raskaan olet onnea :flower:
Jännä ettei testit näyttäny mitään! Itellä kanssa menkat alkanu viimeksi 21.1.. Vauvaa kyllä kovasti yritetään, mutta testit ei ainakaan näytä mitään.. Kannattaiskohan käydä verikokeissa kuitenkin...??

Yhteistyössä