E
eräs äiti
Vieras
Kun asia on niin että, neiti on koko pienen ikänsä ollut minun perään. Kyseessä on myös aika arka ja hiljainen tyttö. Nyt on esiintynyt sitä että alkaa itkemään minun perään kun olen lähdössä esim iltavuoroon töihin! Ja koko ajan kyselee milloin minulla on vapaapäivä. Arvatkaa että on kiva lähtee töihin ja jättää toinen itkemään. Ja tuo on jo tosi rasittavaa tuon ikäiseltä tytöltä.... kun en pääsisi minnekkään ilman sitä... Ostoksille jos menen niin soittelee koko ajan perään että millon tulen kotiin.
Kun menen töihin niin lapset jää isän kanssa kotiin. Lasten isä on kyllä aika kova komentamaan ja isän ei tarvitse kuin hiukan ääntä korottaa niin tytöllä itku pääsee... Kertoakaa mitä minä voisin tehdä tilanteelle vai oisko tämä jotain ohimenevää....
Kun menen töihin niin lapset jää isän kanssa kotiin. Lasten isä on kyllä aika kova komentamaan ja isän ei tarvitse kuin hiukan ääntä korottaa niin tytöllä itku pääsee... Kertoakaa mitä minä voisin tehdä tilanteelle vai oisko tämä jotain ohimenevää....