Neuvokaapas tyhmää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellehattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hellehattu

Vieras
Käyn silloin tällöin, harvakseltaan kaksplussan keskustelupalstalla. Joskus tulee mieleen, että tuohon kirjoitukseen voisin kommentoida, usein ihan ammattini puolesta (lastentarhanopettaja/luokanopettaja), mutta kuinka se onnistuu kirjautumatta. En haluaisi kirjautua juuri tuon satunnaiskävijyyteni vuoksi. Olen huomannut, että joissain kirjoituksissa, muillakin kuin tällä "mitäs nyt" palstalla on nimimerkkejä, joiden lisämääritteenä on vierailija. Kuinka tällainen kirjoittelu/kommentointi onnistuu. Kun menen rekisteröidy osioon, en löydä sieltä vierailijan mahdollisuutta?

Eli ei tarvitse muuta kuin rullaat keskustelusivun loppuun ja siellä on sit sellainen kirjoituspaikka. Siihen kirjoitat vastauksesi ja lähetät. Mitäs nyt! on nykyään kai ainoa mihin rekisteröitymättä pystyy kirjoittamaan, aiemmin pystyi kaikkiin.

mutta silti en tainnut tehdä itseäni ihan ymmärretyksi... Jos haluaisin osallistua muiden kuin mitäs nyt palstan keskusteluihin, ku8nka se onnistuu?
tässä esimerkki joka ianakin minun koneellani näkyy olevan vierailijan kirjoittama ja ei ole mitäs nyt- palstan kirjoitus

http://keskustelu.kaksplus.fi/t751007

Onko tämä rajoitus tullut ihan vasta vai miten minä en nyt onnistu...

Ja olkaa, niin kilttejä, ettette ala heti tuomita kaikkia opettajia, jos täällä yksi tällainen kokematon tonttuilee joukossa : )

Alkuperäinen kirjoittaja hellehattu:
mutta silti en tainnut tehdä itseäni ihan ymmärretyksi... Jos haluaisin osallistua muiden kuin mitäs nyt palstan keskusteluihin, ku8nka se onnistuu?
tässä esimerkki joka ianakin minun koneellani näkyy olevan vierailijan kirjoittama ja ei ole mitäs nyt- palstan kirjoitus

http://keskustelu.kaksplus.fi/t751007

Onko tämä rajoitus tullut ihan vasta vai miten minä en nyt onnistu...

Ja olkaa, niin kilttejä, ettette ala heti tuomita kaikkia opettajia, jos täällä yksi tällainen kokematon tonttuilee joukossa : )

Katsopa päivämäärää, ennen onnistuikin kirjoittaa kaikkialle kirjautumatta, enää ei muualle kuin tänne.

Yhteistyössä