Neuvokaapa tyhmää *cv:n teosta*

25.06.2005
134
0
16
Olen muutamaan paikkaan tänään soittanut ja kysellyt harjoittelupaikkaa (työelämävalmennus). Pyysivät lähettämään sähköpostiin cv:n, jossa kerron mitä olen tehnyt, kerron itsestäni ja mitä kaikkea osaan. Mutta eikö cv ole aina semmoinen, missä kerrotaan vain työkokemus ja koulutus ehkä harrasteetkin? Eikö sitä ole tapana hakemuksessa kertoa itsestä laajemminkin ja töistä mitä osaa ja työvälineohjelmista? Vai miten se oikein menee? Mä olen ihan pihalla, kun nyt yritän pähkäillä täällä sen cv:n sisältöä.

Vau! Missä olet ollut kaikki nämä vuodet?! :D

Olet yksi niistä harvoista "vanhoista" nikeistä jotka ovat tallentuneet muistini syviin syövereihin ja joiden nykyistä kohtaloa aina slloin tällöin mietiskelen. (Tervettä vai ei, en tiedä... :whistle: =) )

Hauska tavata vanha tuttu!

T. Kamala Amalia jolla jo ainaskin kuudes nikki menossa ja joka ei enää itsekään muista niitä aikaisempia :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja luulisin:
CV:n voi aloittaa kertomalla perhesuhteistasi, harrastuksistasi, kiinnostuksenkohteistasi. Jatkaa sitten koulutuksellasi, työkokemuksillasi, vapaamuotoisesti.

No tuota, jos jatkan vapaamuotoisesti työkokemuksesta ja koulutuksesta, niin täytyykö ne kaikki sieltä ennen miekka ja kirveskin ajalta laittaa? Ja laitetaanko niihin sitten enää päiviä ja vuosia vai jotenkin vaan ylimalkaisesti ilmoitan ne? Vitsit että mä oon tyhmä, kun en edes tätä osaa tehdä
:headwall:

Kamala Amalia:

Kiva huomata, että olen johonkin tehnyt lähtemättömän vaikutuksen ;)
Olen mä täällä välillä kirjoitellut, olin Pallokorva vähän aikaa, mutta palasin vanhaan tuttuun ja turvalliseen :D
Kävin välillä koulua ja opiskelin uuden ammatin itselleni, sitä myötä väheni palstailu tai ainakin kirjoittelu tänne. Olen välillä käynyt lukemassa uusimmat juorut (mulle ku ei tuu seiskaa) ja tappelun nujakat.
Olispa mukava tietää kuka sä olit aiemmin. Muistan itsekin lämmöllä niitä hervottomia ketjuja, joiden myötä sain varmaan kymmeniä elinvuosia itselleni lisää. Se oli siihen vanhaan "hyvään aikaan" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Muistathan, että CV (curriculum vitae) on kertomusmuotoinen, ansioluettelo on nimensä mukaisesti luettelo. Usein nimityksiä käytetään harhaanjohtavasti sekaisin.

Jassoo! Minä olen luullut niitä synonyymeiksi. No nytpä tuli tämäkin asia selväksi.