neuvokaa tyhmää, voiko nimimerkkinsä vaihtaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glow
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
palatakseni tähän, miten se onnistuu? mie haluan vaihtaa kun keksin niin kivan uuden ja kyllästyttää tämä vanha. Olen pläränny asetuksia läpi, mutta ei vaan osu.... apuaa
 
Pitää tehdä kokonaan uusi tunnus. Aikaisemmin pystyi vaihtamaan vain nimimerkkiä ilman, että piti avata kokonaan uusi tunnus. Se loppui sitten viime palstauudistukseen 2010 elokuussa.
 
Oolrait. Psytyyköhän tämän vanhan "tilin" poistamaan? vai unotaa vain? kyselin ylläpidolta mutta en ole vielä saanut vastausta. Glow siis poistuu ja palaa RedBerrynä :D on vaan pakko saada toi nimimerkki käyttöön, kun tosta muropaketista sen keksin :D :D
 

Yhteistyössä