V "vieras" Vieras 13.09.2011 #1 Voiko jo lähetetyn viestin poistaa??? En ainakaan mistään löydä kohtaa josta niin vois tehdä..
M "miina" Vieras 13.09.2011 #4 voi, kun avaat viestiketjun, oikeella ylhäällä on kohta "toimet" klikkaa se auki, siel on kohta: poista viestejä
voi, kun avaat viestiketjun, oikeella ylhäällä on kohta "toimet" klikkaa se auki, siel on kohta: poista viestejä