neuvokaa rekisröitymisestä!!

  • Viestiketjun aloittaja toistasex harmaa
  • Ensimmäinen viesti
toistasex harmaa
Haluan rekisteröityä tänne kaksplussalle,kysyisin että kun olen kirjauteenena tänne niin tuleeko mun sähköposti osoite näkyville muille täällä palstalla johonkin?! kun siellä missä kirjaudutaan täytyy antaa oma sähköpsti osoite...ois tärkeetä tietää!
 
Haluan rekisteröityä tänne kaksplussalle,kysyisin että kun olen kirjauteenena tänne niin tuleeko mun sähköposti osoite näkyville muille täällä palstalla johonkin?! kun siellä missä kirjaudutaan täytyy antaa oma sähköpsti osoite...ois tärkeetä tietää!
Kyllä se sähköpostiosoite tulee ihan julkiseksi. Eikä pelkästään se, vaan sinun on avattava lähes koko muukin elämäsi kaiken kansan pällisteltäväksi. Kannattaa siis harkita vielä sitä rekkautumista! :xmas:
 
harmaa sit jatkossaki
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27541803:
Kyllä se sähköpostiosoite tulee ihan julkiseksi. Eikä pelkästään se, vaan sinun on avattava lähes koko muukin elämäsi kaiken kansan pällisteltäväksi. Kannattaa siis harkita vielä sitä rekkautumista! :xmas:[/QUOTN
mun sähköposti osoitteesta käy selville oikea nimi,enkä jaksa avaa nyt uutta sähköpostia,eli täytyy rekkantuminenunohtaa,höh..ei täällä ennen mun mielestä s-posti osote näkynyt
 
harmaa ihan varmaa,vai..?
näkyykö sähköposti osoite vai ei... en mä ainakaan halua että muut tietää mun oikeeta nimeä,muutenhan voisin laittaa sen suoraan käyttäjätunnukseksi,nooh voisin kuitenki jossain vaiheessa luoda uuden sähköpostin missä ei käy ilmi mikään :)
 
Ei tule, mutta jos joskus tällaset jutut pelottaa, niin sitten voi tehdä vaikka jonkun luukku.com -osoitteen ja laittaa nimeksi tyyliin "nimi niminen" tai jotain muuta luovaa :D

Monessa yhteydessä joku turhisosoite on tarpeellinen, kun rekisteröityy eri juttuihin ja osallistuu arvontoihin ja silleen, ettei ala siihen "oikeaan" osoitteeseen tulla roskapostia (joo, liittyi aiheeseen).
 
  • Tykkää
Reactions: rops

Yhteistyössä