M
Miten kosia miestä?
Vieras
Olemme aikaisemmin jo puhuneet naimisiin menosta, mutta asia aina jäänyt puhumisen tasolle. Ehkä oma suhtautumiseni asiaan on myös vaikuttanut, koska en pidä naimisiin menoa mitenkään pakollisena. Asumme yhdessä, joten mielestäni käytännössä olemme naimisissa, mutta emme paperilla. Ajattelin nyt kuitenkin että jos jouluaattona puhuisin mieheni kanssa ihan tosissani asiasta, aikaisemmin siis mieheni aina aloittanut keskustelun aiheesta. Olen miettinyt asiaa ja tullut tulokseen, että onhan se tietenkin myös turvallisempaa olla naimisissa jos on yhteistä omaisuutta, jne.
Eli, miten tämän asian esittäisin miehelleni. Ajattelin ensin että laitan joululahjaan mukaan jotain mikä liittyy kosimiseen, mutta en keksinyt oikein mitään. Joten ajattelin sitten että puhun asiasta, mutta miten sen sanoa? Ihan suoraan kysyä, mennäänkö naimisiin? Vai aloittaa keskustelu ja pikkuhiljaa johdatella keskustelu aiheeseen?
Miten olette itse tehneet? Ja jos vinkkejä löytyy miten sen voisi joululahjalla sanoa, niin neuvoja vain, kiitos!
Eli, miten tämän asian esittäisin miehelleni. Ajattelin ensin että laitan joululahjaan mukaan jotain mikä liittyy kosimiseen, mutta en keksinyt oikein mitään. Joten ajattelin sitten että puhun asiasta, mutta miten sen sanoa? Ihan suoraan kysyä, mennäänkö naimisiin? Vai aloittaa keskustelu ja pikkuhiljaa johdatella keskustelu aiheeseen?
Miten olette itse tehneet? Ja jos vinkkejä löytyy miten sen voisi joululahjalla sanoa, niin neuvoja vain, kiitos!