Neuvoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaipaava

Vieras
Söin ennen Yasmin-pillereitä, mutta jouduin vaihtamaan minipillereihin kovien migreenikohtausten takia. Olen syönyt minipillereitä (Cerazette) nyt kolme levyä, pari pilleriä neljännestä. Kuukautisia ei ole tullut kertaakaan sen jälkeen kun aloitin nämä minipillerit.. Lääkäri sanoi sillon että sekottaa luultavasti kuukautiskiertoa tämä vaihto, että voi jäädä kuukautisia väliin. Mutta kuinka kauan odotten menkkoja ennen kuin soitan lääkäriin?? onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia? Raskaustestinkin tein hädissäni pari viikkoa sitten ja miinustahan tuo näytti, että ei sen puoleen ole hätää lääkärille, mutta kuinkahan kauan tässä kannattaa vaan odotella. tuskin tuo kovin terveellistä on jos kuukautiset jää kokonaan pois..

Ei oo kyllä sun tilanteesta mitään tietoa, mutta ainahan se on varminta käydä tarkistuttamassa lääkäriltä että mikä on vikana jos vähänki huolestuttaa.

Olen syönyt Cerazettejä jo 11/2003 alkaen. Kuukautiset ovat viimeksi olleet kesällä 2004 !! Ja se on aivan normaalia=) EI huolta. Cerazette tekee useille sen että menkoista ei tarvitse huolta kantaa. Näin kertoi myös gyne ja luotan siihen. Minulla ei ole myöskään mitään sivuoireita. Papassa kävin 12/2005 ja se oli ok.

Yhteistyössä