K
Känkkäränkkä
Vieras
Olen mahdollisesti raskaana, "kunnon" työtä ei tällä hetkellä ole, paitsi että teen keikkaluontoista hommaa ravintolassa n.6-12-vuoroa/kk (muuta ei ole tarjolla), ja tällä hetkellä en sitäkään koska tuurattavan saikku loppui loppuvuodesta. Asun yksin.
Mietin vain, että jos nyt olen raskaana, ja en tän enempää töitä saa, ja miehen kanssa jatketaan erikseen asumista, niin mikä on minimi raha minkä saan äitiysajalta?
Entä miten noi mun vähäiset työmäärät vaikuttaa siihen rahaan jota äitiysajalta/lomalla saan..? Niin tyhmä olo ku on kyse asioista jota ei oo ikinä tarvinnut pohtia..
Huonosti selitettykkin, mutta hope so joku ymmärtää.. 
Mietin vain, että jos nyt olen raskaana, ja en tän enempää töitä saa, ja miehen kanssa jatketaan erikseen asumista, niin mikä on minimi raha minkä saan äitiysajalta?
Entä miten noi mun vähäiset työmäärät vaikuttaa siihen rahaan jota äitiysajalta/lomalla saan..? Niin tyhmä olo ku on kyse asioista jota ei oo ikinä tarvinnut pohtia..