Neuvoja rahahuoliin

  • Viestiketjun aloittaja En halua ongelmia
  • Ensimmäinen viesti
En halua ongelmia
[QUOTE="vieras";22083635]Minä kans ostan pakastelihapullia ja makaronia jne valmista ruokaa pakastimeen ja kaappeihin, silloin kun on hyvä rahatilanne. Muutaman hernekeittopurkin, tonnikalaa, paistovalmiita patonkeja/leipää pakkaseen. Maitojauhetta ja mehutiivistettä, keksejä, näkkäriä.

Yritän pitää sellaista ruokavarastoa kotona että sairastumisen tai rahapulan yllättäessä meidän neljähenkinen perhe syö noista varastoista ainakin viikon, todennäköisesti kaksi.

Ei tietenkään auta jos ongelma on jo päällä mutta jotain tällasita hätäapupakettia suosittelen. Opiskeluaikaan mulla oli 100mk kirjekuoressa aina kotona tallessa katastrofin varalle. Tietysti idea on siinä että niihin katastrofiruokiin tai rahoihin ei kosketa liian helposti...[/QUOTE]

Noi sun vinkkis on todella pätevän oloisia neuvoja. Täytyy seuraavan paremman rahatilanteen turvin yrittää varautua samankaltaisella tavalla.
 
Haloo! Terveellistä ruokaa!
[QUOTE="vieras";22083635]Minä kans ostan pakastelihapullia ja makaronia jne valmista ruokaa pakastimeen ja kaappeihin, silloin kun on hyvä rahatilanne. Muutaman hernekeittopurkin, tonnikalaa, paistovalmiita patonkeja/leipää pakkaseen. Maitojauhetta ja mehutiivistettä, keksejä, näkkäriä.

[/QUOTE]

Kato! Nykyaikainen suomalainen äiti, joka syöttää lapsille pelkkiä eineksiä. Onhan toi purkki ja valmisruoka halpaa, mutta kuinka on terveellisyyden laita.
 

Yhteistyössä