NEUVOJA Plasto vauvakeinun kiinnitykseen.

Tyttäremme sai plaston vauvakeinun, mutta ongelmana on sen kiinnitys voisiko joku neuvoa miten narut kiinnitetään,että olisi oikein?
Tuossa on jonkin lainen malli, mutta onko narut katkastu kun mukana tuli yksi pitkä naru ja 2mustaa rinkulaa ja 2 tuollaista mistä pujotellaa tuo naru...

http://www.allyouneed.fi/ayn/aime/ostoskeskus/tuote/2724#theopenprod

Neuvokaa tolloa... ;) jotta tytär pääsisi keinumaan rakennukselle!!
 
No niin. Ota toinen niistä lätkistä ja naru. Pidä lätkä kädessä niin, että ne kaksi vierekkäinolevaa reikää ovat alaspäin. Ensin naru toisesta noista rei'istä, sitten ihan ylimmästä. Sitten pistetään se rinkula ja sit pujotetaan naru takaisin siitä ylemmästä reiästä (samalta puolelta takaisin, mistä se äsken tuli ulos) ja sit siitä toisesta niistä kahdesta vierekkäisestä. Sitten naru keinun etureiästä yläpuolelta läpi ja alapuolelle solmuun. Ensimmäinen osa on valmis :D

Sitten otetaan se toinen pää narusta, pujotetaan se selkänojan reiästä (samalta puolelta kuin mihin äsken kiinnitit sen toisen pään) ja sitten selkänojan "alta" toiselle puolelle ja ylös. Älä paina narua vielä kiinni selkänojan "lukkoihin", siis siinä selkänojan takana. Sitten loppunarulle tehdään samoin kuin ensimmäisellekin, eli ensin läpi toisesta "tuplareiästä", sitten ylimmästä, sitten rinkula, sitten takaisin ylimmäistä reiästä, sitten toisesta "tuplareiästä" ja lopulta kiikkuun kii.

Ei pitäis olla vaikeaa ;)
 
Taitaa täytyy käydä ostamassa tuohon keinuun uusi naru, kun olin tyhmä ja katkaisin sen...:(harmittaa!!
Niin tuossa "lätkässä" on kyllä numerointi...mutta ei kyllä mene sitten noin kun itse kerroit...hieman vaikeaa kuitenkin!!
ihan alin reikä on nro.1
ne kax vieretysten olevaa vasemman puoleinen nro.5 ja oikean puoleinen nro.3
sen yläpuolella on yksi reikä nro. 2
sitten oikealla sivussa nro.4
ja sitten tulee tuo ihan isoin ja soikion mallinen reikä

mutta meneekö noin kuin sanoit
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maria86:
Taitaa täytyy käydä ostamassa tuohon keinuun uusi naru, kun olin tyhmä ja katkaisin sen...:(harmittaa!!
Niin tuossa "lätkässä" on kyllä numerointi...mutta ei kyllä mene sitten noin kun itse kerroit...hieman vaikeaa kuitenkin!!
ihan alin reikä on nro.1
ne kax vieretysten olevaa vasemman puoleinen nro.5 ja oikean puoleinen nro.3
sen yläpuolella on yksi reikä nro. 2
sitten oikealla sivussa nro.4
ja sitten tulee tuo ihan isoin ja soikion mallinen reikä

mutta meneekö noin kuin sanoit
Joo. Ekaks kolmosesta tai vitosesta (ihan sama, ei mitään väliä) , sitten siihen isoimpaan, siis soikeaan. Pujota sitten se rinkula. Sit taas soikeeseen ja sitten siihen "joko kolmoseen tai vitoseen", kumpi jäi jäljelle :D

Kaikki muut reiät on ihan turhia B)

 

Yhteistyössä