NEUVOJA. miehen hiivasieni tulehdus..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun miehelläni oli hiivatulehdus ja sillä lähti ihan nahkaa vehkeestä, meni canestenilla ohi.

Lisään vielä tähän että ensin ne oireet tuli miehelle ja parin päivän päästä oireet tuli rankasti minulle. Itselläni on aina ollut taipumusta hiivaan ja sillä kertaa se tulehdus oli minullakin tosi paha.

Alkuperäinen kirjoittaja MAMA:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
luuletteko että mun mies lähtee munaansa jonnekki lekurille näyttään.. turhaan..
:D pitää ostaa sit ilman reseptiä jotain voidetta! mikä lie!? :)

Oletkin sitten varmaan provo.
Turhaanpa vastasi kukaan.

Kutiskoot sitten mulkkunsa, jos ei aikuinen mies kehtaa kikkeliään lääkärille näyttää, eikä ole sen vertaa vast.tuntoa että hoitaisi penissyyhyt veke.
Naisensa joutuu kyselemään vauvapalstoilta apua.

Huoh. Porvoosta päivää.

voi sua ressukkaa :) mä voi lohduttaa että mua kiinnostaa tietää mikä miehellä on, 25V iskä joka ei oo ikinä käyny munia missään heiluttelemassa ni kaikille se varmaan on aika outoo!! mut harmi että sulla ei oo muuta tekemistä ku provoilla tavallisille huolille ja mammoille.. mut kuule elä huoli! :* kyl sääki vielä joskus aikuistut porvoolainen :) HALAUS SINULLE!

Tais osua.
Pelkääkö mies lääkäriä siksi, jos paljastuukin herpes?
Siinäpä on sitten selittelyä kerrakseen.

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
luuletteko että mun mies lähtee munaansa jonnekki lekurille näyttään.. turhaan..
:D pitää ostaa sit ilman reseptiä jotain voidetta! mikä lie!? :)

mies kävi samassa tilanteessa ihan urologilla ja se laittoi eteenpäin ihotautilääkärille, onneksi. Oli ihan ihosairaus, johon sai oikeet lääkkeet ja vaiva ja seksielämä paranivat. Eikä ollut muuten mistään sukupuolitaudista täälläkään kysymys, joten voi siihen tulla sairaus vaikkei olis muitten kanssa touhunnutkaan. Siis jos se on joku puolustus sille ettei mene lääkäriin.

25v. iskä + sen nainen varmaan tajuaa, ettei täällä voida antaa varmaa diagnoosia, eikä määrätä välttämättä auttavia lääkkeitä.

Ihan rohkeasti vaan penistä näyttämään lääkärille.
Kun kerran pitkään syyhytellyt. Käsittämätöntä, että on niin vaikeaa hoitaa itseään lääkärissä.

Vain idiootti on menemättä lääkäriin, jos vaikeita oireita on. Ei kai se vehkeen näyttäminen lääkärille ole sen pahempaa kuin kavereiden kanssa saunominen. Aivan vitun lapsellista olla käymättä lääkärissä.

kuulkaas nyt lapset ja aikuiset. Kaikki ei ole samanlaisia kuin te, ette te voi sanoa että ''aivan vitun lapsellista olla käymättä lääkärissä.'' Miehet on tunnetusti vaikeampia,kuin naiset ja tuntuupa toiset naisetkin olevan erittäin hankalia kun pitää täällä toisia moittia, LAPSELLISTA! Toiset on arempia kuin toiset ja myös omien sukukalleuksien esitteleminen tuskin on miehelle niin luonnollista kuin naiselle.

En oikeesti tajua teitä aikuisia ihmisiä, koitetaan tässä jonku mulkun kutinaa selvittää ni te alatte aina joka foorumilla riiteleen joka ihme pikkuasioista, miettikää tekisittekö näin kasvotusten ventovieraille? Ette, tai jos tekisitte niin ei olis kovin paljoo sosiaalisia suhteita.

Jos jotain niin asiat riitelee, ei tarvi ihmisten riidellä. Opetelkaa oleen välittämättä kaikesta mitä täällä rienataan. Jatkakaa vaan keskustelua asiasta aikuismaisesti jos joku yrittää kinata.

Sama kuvio toistuu monilla foorumeilla että ihmiset vaan riitelee ja asia jää niiden alle.

miehellä jo pitemmän ajan kutissu ja kirvelly esinahkaa.
sano just että koko esinahka on kipeä, kirvelee ja kireä, eikä voi vetää sitä eteenpäin tai sattuu. siinä esinahan päällä on pieni pyöreä alue mikä punottaa ja mistä tuli vähän verta + esinahka muutenkin punottaa..
mitä sanotte? tiedoksi vielä että olemme olleet toistemme ainuita seksi kumppaneita että turha ainakaan epäillä sukupuoli tautia.
toinen jota mietin että olisko se herkkä ja kuivunu kun jokapäivä rakasan jälkeen käy suihkussa ja pesee aika ahkerasti pesuaineella joka kerralla!? :O
auttakaa viisaammat! :)

Yhteistyössä