M
matkustaja
Vieras
Neuvoisiko joku lapsen kanssa lentänyt, miten olisi hyvä toimia? Lapsi on 1v ja lennämme Euroopassa. Mites olette ruokahommat hoitaneet koneessa/kentällä? Mitä sinne saa ottaa mukaan uusien sääntöjen mukaan (juomaa, ruokaa ym)? Myydäänkö Helsinki-Vantaalla pilttejä tms. jossakin? Muitakin vinkkejä otetaan vastaan.
KIITOS! =)
KIITOS! =)