Neuvoja jatkuvaan hiivatulehdukseen

Eli nyt on siis kaikki neuvot tarpeen, omat hermot alkaa mennä pikkuhiljaa tän hiivan kanssa.
Eli olen siis perusterve nuori nainen, joka on raskaana viikolla 23+1. Raskauden aikana on ollut yhteensä viisi!! hiivatulehdusta, ja jälleen yksi päällä. Canestenit on kokeiltu, ei juurikaan apua. Hiiva palaa parin pv:n päästä takaisin. Vehnät olen yrittänyt jättää pois, sekä sokerit, jopa hedelmät! Päivittäin menee Rela-tab. ja Gefilus-tab. Sekä ainakin puoli litraa a-jugurttia ja melkein litra Gefilus piimää. Ei auta. Myös karpalomehua menee paljon.

Ennen raskautta ei mulla koskaan ole ollut hiivaa. Tiedän, että raskauden aikana emättimen happotaspaino järkkyy. Teinkin tänään Lactal-testin, joka muuttui heti positiivisesti (ph>4). Ostin sitten Gynotabseja. Lääkäri sanoi, että seuraava vaihtoehto onkin sitten suun kautta otettavat hiivalääkkeet, jotka siis ei kauheen turvallisia raskauden aikana.

Tällä hetkellä vuoto on keltasta tahmaa, jossa vähän kökköjä(sori). Mietin, että voisko olla jo emätintulehduksen puolella, ei kylläkään haise millekään alapää. Ja vuotoa tulee järkyttävän paljon.

Eli neuvoja siis kohtalotoverit -armaat, en tohtisi lapseni syntyvän hiivasammal suussaan...

Kiitoksia!
 
Kannattaa käydä tutkituttamassa. Itse kärsin puoli vuotta ennen raskautta hiiva sekä emätin tulehduksista. Oireet loppui kuin seinään kun käytin canesten kertapuikon ja rasvausta niin itselle kuin MIEHELLEKIN viikon ajan. Neljä flagyl kuuria, c-vitamiini puikot, maitohappopuikkoja, ja listaa vois jatkaa loputtomiin, voi sanoa ettei oireetonta päivää ollut. Itsellä oli cluesolut välillä positiivisia, oireet vastaavat kuin hiivassa.

Joten käy testissä ja hoida mies samalla!! Nyt 2,5 kk ilman oireita:)
 
Canesten ei tehonnut minulla ollenkaan vaan hiiva uusi heti samantien uudestaan. Kannattaa käyttää Gynodaktarin kuurin perään vielä viikko Lactal-puikkoja, kyllä se hiiva sillä helpottaa.
Ps. Siitä hiivasta todellakin kannattaa yrittää päästä eroon, nimittäin saattaa pehmittää paikkoja liian aikaisin jos ei hoideta pois.

Tsemppiä :hug:
 

Yhteistyössä