Meillä justiinsa sama juttu. Poika täytti kesäkuun lopulla kolme ja kesäkuun alussa, kun loppui hoito, niin jätettiin vaippa pois. Pissajutut meni heti ok, mutta kakka tuli aina housuun, ei auttanut lahjonnat tai muut. Panttasi kakkaa, ettei tarvitisi kakata, oli varmaan hankaalaa itselleenkin. Onneksi kakkasi aina iltaisin, ettei hoidossa kakannut housuun. Pahimmillaan kakka tuli kaksi kertaa viikossa ja oli oikein pakokauhua, kun kakka oli tulossa, ei edes suostunut istumaan, kun sattui. Sitten lopuksi pari tuntia kärvisteltyään kakkasi housuun ja varmaan sattui, kun oli niin kovaa. Poika sanoi vaan, että mulla on joku ja piti pempusta kiinni. Pari viikkoa sitten hain apteekista pegorion nimistä lääkettä (ainoa, mihin vatsa ei totu). Muutaman päivän päästä kakka pehmeni niin, ettei se sattunut ja tuli helpommin, mutta housuun kakkaaminen jatkui. Sitten tein numeron, kun itse menen kakalle... sanoin pojalle, että äiti menee nyt kakalle, että se "joku" tulee pois eikä satu. Noloa, mutta kerran poika pyysi nähdä kakan pytyssä. Eilen se sitten tapatui, yhtäkkiä hän sanoi, että minä menen nyt potalle kakalle.... pidin vitsinä ja mentiin kylppäriin potalle, poika käski mut pois ja kohta huusi, että kakka tuli ja voi sitä riemua.... tänään meni myös kakalle, oma-aloitteisesti. Kannattaa sis kokeilla tuota lääkettä ja selittää monta kertaa, että äiti ja iskin käy jne.