Neuudet laihdutuspillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja storm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

storm

Vieras
Siis ne jotka tulivat nyt vappuna reseptivapaiksi niin onko kukkaan kokeillut? En muista edes nimea mutta mietin että toimivatko ja pitäisikö hakea. Ei kai ne reseptillä tähän asti ihan hölynpölyä ole myyneet??

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Siis ne jotka tulivat nyt vappuna reseptivapaiksi niin onko kukkaan kokeillut? En muista edes nimea mutta mietin että toimivatko ja pitäisikö hakea. Ei kai ne reseptillä tähän asti ihan hölynpölyä ole myyneet??

Ei varmaan hölynpölyä mutta nehän ei ole yhtä vahvoja pillereitä ku ne jotka on reseptillä.

Sanoisin että on enemmän uskon asia tuo tehoaminen. Kun tietää mihin ns teho perustuu niin eipä ole ihme että ei ole mikään tie autuuteen. Tosin en sitä luullutkaan ja ei myöskään pakkaus lupaile liikoja. Mutta hintaansa nähden olematon apu. Olen toki laihtunut, mutta uskoisin pääseväni samoihin tuloksiin ihan ilman Alliakin. (Alli on siis lääkkeen nimi)

ei taida olla allista mitään hyötyä. tuntuu että nuokin jotka tuolla keskustelevat ja ovat laihtuneet niin ovat laihtuneet vaan siksi että ovat syöneet vähemmän.

Tänään luin äidin luona niistä. Ja siinä tekstissä oli että 5-8kg laihtuu kahdessa vuodessa!!
En tiedä oliko virhe kirjoituksessa vai mikä. Mut omasta mielestäni ihan liian vähän tiputusta noin pitkälle ajalle. Pitäis tutustua pakkaukseen/pakkausselostukseen..
Itse aiemmin laihdutellut PV:n pisteillä ja parissa kuukaudessa jo tippunut 8kg.

Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Tänään luin äidin luona niistä. Ja siinä tekstissä oli että 5-8kg laihtuu kahdessa vuodessa!!
En tiedä oliko virhe kirjoituksessa vai mikä. Mut omasta mielestäni ihan liian vähän tiputusta noin pitkälle ajalle. Pitäis tutustua pakkaukseen/pakkausselostukseen..
Itse aiemmin laihdutellut PV:n pisteillä ja parissa kuukaudessa jo tippunut 8kg.

no jo on kallista laihtumista!! paljonkohan menee rahaa alli-tabuihin jos 2vuottakin syö..

hmm lueskelin tuota pakkausselostetta "Muut vakavat haittavaikutukset mm. heptatiitti, ihorakkulat (mukaan lukien puheavat rakkulat"

Ei kovin noi haittavaikutukset kyllä innosta Allia käyttämään. Mutta taitaapa kaikki laihdutuslääkkeet toimia samalla tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mulla ollut pari viikkoa kokeilussa ja ihan sama kuin ei mitään söis. En ole huomannut mitään eroa- en osta lisää.

Jaa että parin viikon jälkeen tiedät etteivät vaikuta.
Yleensä kannattaa hieman kauemmin.

siis mulla ei ole kahdessa viikossa lähtynyt yhtään pois, sitä tarkoitin tietty

N. 50? vajaan kuukauden "allit". Huh huh!!
Jos vaikka uimahalliin ja kuntosaliin laittais 50? enemmän kuussa ja tarkistuttaisi ruokavalion.. Eiköhän sitä laihdu samaa tahtia tai jopa enemmän kuin "allien" kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Mulla ollut pari viikkoa kokeilussa ja ihan sama kuin ei mitään söis. En ole huomannut mitään eroa- en osta lisää.

Jaa että parin viikon jälkeen tiedät etteivät vaikuta.
Yleensä kannattaa hieman kauemmin.

siis mulla ei ole kahdessa viikossa lähtynyt yhtään pois, sitä tarkoitin tietty

Niin mutta kaikessa aina mukana myös ruokavalion muutos,ei pelkkä pillerien popsiminen.
ei ole olemassa mitään ihmeainetta joka pläskit poistaa.

Yhteistyössä