S
storm
Vieras
Siis ne jotka tulivat nyt vappuna reseptivapaiksi niin onko kukkaan kokeillut? En muista edes nimea mutta mietin että toimivatko ja pitäisikö hakea. Ei kai ne reseptillä tähän asti ihan hölynpölyä ole myyneet??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja storm:Siis ne jotka tulivat nyt vappuna reseptivapaiksi niin onko kukkaan kokeillut? En muista edes nimea mutta mietin että toimivatko ja pitäisikö hakea. Ei kai ne reseptillä tähän asti ihan hölynpölyä ole myyneet??
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:vaikutus lähinnä psykologinenkuuntelin farmaseuttien kahvipöytäkeskusteluja.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Mulla ollut pari viikkoa kokeilussa ja ihan sama kuin ei mitään söis. En ole huomannut mitään eroa- en osta lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja maria:Tänään luin äidin luona niistä. Ja siinä tekstissä oli että 5-8kg laihtuu kahdessa vuodessa!!
En tiedä oliko virhe kirjoituksessa vai mikä. Mut omasta mielestäni ihan liian vähän tiputusta noin pitkälle ajalle. Pitäis tutustua pakkaukseen/pakkausselostukseen..
Itse aiemmin laihdutellut PV:n pisteillä ja parissa kuukaudessa jo tippunut 8kg.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Mulla ollut pari viikkoa kokeilussa ja ihan sama kuin ei mitään söis. En ole huomannut mitään eroa- en osta lisää.
Jaa että parin viikon jälkeen tiedät etteivät vaikuta.
Yleensä kannattaa hieman kauemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Mulla ollut pari viikkoa kokeilussa ja ihan sama kuin ei mitään söis. En ole huomannut mitään eroa- en osta lisää.
Jaa että parin viikon jälkeen tiedät etteivät vaikuta.
Yleensä kannattaa hieman kauemmin.
siis mulla ei ole kahdessa viikossa lähtynyt yhtään pois, sitä tarkoitin tietty